نسخه چاپی

ورود بیش از دو میلیون و 700هزار زائر به مشهدالرضا

استاندار خراسان رضوی از ورود بیش از دو میلیون و 700 هزار زائر از روز 14 آذرماه تا ظهر جمعه به مشهد الرضا(ع) خبر داد و گفت : خدمات رسانی به این جمعیت در حوزه های مختلف روان و در شرایط مطلوب است.

به گزارش نما به نقل از ایرنا، علیرضا رشیدیان روز جمعه افزود : 153 هزار نفر از این زائران کاروان های پیاده هستند که تا امروز وارد مشهد شده اند.

وی با بیان اینکه 40 هزار زائر پیاده نیز شب گذشته در میقات الرضا (ع) و ایستگاه های صلواتی اسکان موقت داشته اند ، افزود : این جمعیت امروز به سمت مشهد حرکت کرده اند.

وی عنوان کرد : پیش بینی ها و برنامه ریزی برای حضور سه میلیون و 500 هزار زائر و مسافر طی این ایام در مشهد الرضا (ع) انجام شده و تا کنون ظرفیت هتل آپارتمان ها ، مهمانسراها و زائر پذیرها 100 درصد تکمیل گردیده است .

وی با اشاره به اینکه هنوز ظرفیت بخش هتلی در مشهد تکمیل نشده است ، افزود : این بخش همچنان برای پذیرش میهمانان رضوی آمادگی دارد .

وی با بیان اینکه سیل ورود زائر به مشهد الرضا همچنان ادامه دارد ، افزود : تلاش بر ارائه خدمات مناسب است و بدین منظور سامانه نظارتی 124 سازمان صنعت ، معدن و تجارت با حدود 200 بازرسی رسمی و جمع قابل توجهی از ناظران افتخاری مسئولیت نظارت بر حسن ارائه خدمات را بر عهده دارند.

وی گفت : تاکنون تخلف جدی در ارائه خدمات گزارش نشده و مساله خاصی وجود نداشته است.
وی با تاکید بر اینکه مشکلی در خدمات رسانی وجود ندارد، افزود : مراکز درمانی نیز مشغول خدمت رسانی به زائران هستنند و بر این اساس 49 واحد و مرکز درمانی بصورت شبانه روزی خدمت می دهند .

استاندار با بیان اینکه در بحث مشارکت های مردمی در خدمت به زائران پیاده امسال وضعیت مطلوب تری داریم ، گفت: نه تنها مردم مشهد و استان بلکه از سایر استانهای اصفهان، شیراز، کرمان و تهران در ایستگاه ها صلواتی بین راهی به زائران پیاده خدمت رسانی می کنند که حال و هوای متفاوتی را ایجاد کرده است.

وی ابراز امیدواری کرد : فرهنگ خدمات رسانی بویژه مشارکت مردمی بیش از گذشته با کمک هیات های مذهبی و روحانیت گسترش شده و ترویج یابد.

۱۳۹۴/۹/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...