نسخه چاپی

تظاهرات علیه اردوغان در بغداد + عكس

عکس خبري -تظاهرات عليه اردوغان در بغداد + عکس

هزاران نفر از مردم عراق روز شنبه به میدان «التحریر» در مركز بغداد آمدند تا اعتراض خود را به حضور غیرقانونی نیروهای نظامی تركیه در خاك كشورشان نشان بدهند.

به گزارش نما به نقل از فارس، مردم عراق با تجمع در میدان «التحریر»، حضور ترکیه در خاک کشورشان را «اشغالگری» دانستند و علیه ترکیه شعار دادند.

تظاهرات کنندگان عراقی شعارهایی در محکومیت اقدام دولت ترکیه در اعزام نیروهایش به استان نینوا بدون هماهنگی با دولت مرکزی عراق، سر دادند.

این گزارش حاکی است که تظاهرات کنندگان عراقی پارچه نوشته‌هایی با شعارهای «اردوغان، ای ترسو، ای مزدور آمریکا» و «حضور نیروهای بیگانه در سرز‌مین‌های مقدس را نمی‌پذیریم» را حمل کردند.

«هادی العامری» دبیر کل سازمان «بدر» و نمایندگان فراکسیون این سازمان در پارلمان لبنان نیز در تظاهرات امروز ملت عراق در مرکز بغداد شرکت کردند.

هادی العامری در سخنانی در جمع تظاهرات کنندگان تاکید کرد که «در مقابل هر طرحی که وحدت عراق را هدف قرار دهد، مقاومت می‌کنیم».



این تظاهرات پس از ان برگزار شد که صدها نظامی ترکیه ای به بهانه آموزش نظامیان پیشمرگه وارد خاک عراق شده و حاضر به عقب نشینی از عراق نیستند.

۱۳۹۴/۹/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...