نسخه چاپی

حبيبي:كشتار مسلمانان ميانمار پديه اي فراتر از يك فاجعه است

امیدواریم با اقدامات مجلس مردم شاهد اثر بخشی به گرانی ها باشند

عکس خبري -اميدواريم با اقدامات مجلس مردم  شاهد اثر بخشي به گراني ها باشند

اقدامات مجلس برای توضیح خواستن از مسئولان اقتصادی و اشتغال اقدام خوبی است كه امیدواریم مردم شاهد اثر بخشی این اقدامات به خصوص درامور مربوط به گرانی ها و بیكاری باشند .

محمد نبی حبیبی دبیر کل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به کشتار بی رحمانه مردم میانمار گفت : کشتار مسلمانان در میانمار پدیده ای فراتر از یک فاجعه است .
به گزارش نما به نقل از روابط عمومی حزب موتلفه اسلامی، وی که در پایان نشست دبیران این حزب سخن می گفت، افزود: آتش زدن خانه ها ، زنده زنده سوزاندن مسلمانان ، آواره کردن وقتل عام های فجیع که زبان از بیان آن عاجز است همچنان ادامه دارد .
حبیبی با اظهار تاسف از سکوت مجامع بین المللی اظهار داشت : مسلمانان میانمار مظلوم هستند و تاکنون صدای هیچ یک از مراکز حقوق بشری جهان به ویژه کمیسیون حقوق بشر سازمان ملل در نیامده است .علت این سکوت آن است که حاکم میانمار مورد حمایت آمریکاست. بودائیان میانمار ارتباط عمیقی با دالایی لاما رهبر آمریکایی بودائیان تبت دارد، فشار بر مسلمانان پس از ملاقاتهای مقامات آمریکایی میانماری صورت گرفته است . سازمان کنفرانس اسلامی باید هرچه زودتر در برابر این فاجعه واکنش عملی نشان دهد و جلوی کشتار های بعدی گرفته شود .
دبیر کل حزب موتلفه اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تحولات سوریه و نیز عراق تاکید کرد : آمریکا و رژیم صهیونیستی در حال توطئه علیه سوریه و عراق هستند و با صدور تروریست می خواهند انتقام ناکامی های خود در این دو کشور را از مردم بگیرند .
وی افزود : خوشبختانه ارتش سوریه یکپارچه مانده است و مقتدرانه در برابر تروریستها ایستاده است .عربستان ، قطر، ترکیه و اردن که منبع اصلی تهیه سلاح برای تروریستها هستند باید بدانند به زودی طعم تلخ تبهکارهای تروریستی را در کشورهای خود خواهند چشید .
حبیبی با اشاره به وتوی قطعنامه شورای امنیت توسط روسیه و چین گفت : غرب برای توطئه در سوریه از حمایت شرکای جهانی خود که نامش را جامعه جهانی گذاشته بر خوردار نیست . لذا ماجراجویی در سوریه ممکن است تبعاتی داشته باشد ما مطمئن هستیم ادامه شرارتها در سوریه هزینه گزافی روی دست آمریکا و رژیم صهیونیستی خواهد گذاشت .

وی اوضاع عربستان را بحرانی دانست و اظهار داشت : حکام عربستان به تدریج صدای بیداری اسلامی را که در مناطق شیعه نشین بلند شده است در مناطق سنی نشین هم خواهند شنید.
دبیر کل حزب موتلفه اسلامی همچنین با اشاره به سالگرد عملیات مرصاد تصریح کرد: منافقین کوردل به پست ترین کار یعنی پناهنده شدن به دشمنان قسم خورده در زمان جنگ تن دادند و در تمام طول دفاع مقدس نقش جاسوس و سرباز پیاده ارتش بعث و آمریکا را بازی میکردند. در عملیات مرصاد ، پنجه نیرومند مدافعان انقلاب گلوی آنها را فشرده و آنان را به خاک مذلت انداخت .
وی افزود : منافقین این روزها به پست ترین کارها در نوکری آمریکا و رژیم صهیونیستی دست زده اند و همچنان به نوکری غرب ادامه می دهند. خطر منافقین و نفوذ آنها منتفی نیست، مردم و دستگاهای امنیتی باید تحرکات آنها را رصد کنند. ملت نباید از یک سوراخ دوبار گزیده شود .
حبیبی در پایان در مورد تکمیل تیم مدیریتی مجلس اظهار داشت: با تعین به موقع اعضاء هیات رئیسه و مدیران مجلس انشاء الهن شاهد پیشرفت امور در مجلس خواهیم بود .
وی افزود: اقدامات مجلس برای توضیح خواستن از مسئولان اقتصادی و اشتغال اقدام خوبی است که امیدواریم مردم شاهد اثر بخشی این اقدامات به خصوص درامور مربوط به گرانی ها و بیکاری باشند .

۱۳۹۱/۵/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...