نسخه چاپی

انتقاد كاندیدای دولت از وضعیت اقتصادی كشور!

اگر اوضاع صنعت استان به همین روند پیش برود استان و در راس آنان صنعتگران ضربه سنگینی را متحمل خواهد شد .

فاطمه کرباسی یکی از کاندیداهای احتمالی زنجان در انتخابات مجلس شورای اسلامی که مورد حمایت دولت برای انتخابات است در مراسم عزاداری پایان صفر در جمع برخی از صنعتگران حضور یافت و محفل عزاداری را به فضای سیاسی تبدیل کرد .
در این مراسم که در منزل شخصی آقای یوسفی مدیر عامل شرکت سیم وکابل زنجان بود ، برخی از صنعتگران نمونه استان ، همچون آقایان صدیقیان(مدیر عامل گروه سنگ زنجان) ، ضرابی (مدیر کارخانه پوشاک زنجان) و اعضای اتاق بازرگانی استان حضور داشتند .
خانم کرباسی مدیرکل سابق دفتر آموزش و پژهش استانداری زنجان در این جمع از اوضاع صنعتی استان به شدت انتقاد کرد و گفت : این اوضاع در شان استان زنجان نیست .
وی گفته اگر اوضاع صنعت استان به همین روند پیش برود استان و در راس آنان صنعتگران ضربه سنگینی را متحمل خواهد شد .
فاطمه کرباسی که قرار است از حوزه انتخابیه زنجان و طارم در انتخابات مجلس دهم حضور داشته باشد گفت : اولویت اول کار من در صورت رای آوردن در مجلس ساماندهی صنعت استان است که در این صورت مشکلات بیکاری در استان هم رفع می شود .
وی کاندیدای اصلاح طلبان و اعتدال گرایان است .
کرباسی در اسفند۹۳ برای شرکت در انتخابان مجلس دهم از سمت خود (مدیرکل دفتر آموزش و پژهش استانداری زنجان) استعفا داد .
فاطمه کرباسی در دوره پنجم انتخابات مجلس شورای اسلامی هم ازحوزه زنجان و طارم کاندید شده بود و در سال های ۷۸ تا ۸۲ نیر عضو شورای اسلامی شهر زنجان بوده است .
وی در خصوص حضور رحمت الله بیگدلی (همسر وی) در انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز گفته است، مهم نیست که کدام یک از ما این دوره در مجلس حضور داشته باشد ، مهم این است که با برنامه برای پیشرفت استان آماده ایم .
شیخ رحمت‌‌اله بیگدلی همسر فاطمه کرباسی یکی از کاندیداهای احتمالی حوزه انتخابیه ابهر ، خرمدره و سلطانیه است .
بیگدلی عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی و اصلاح طلب است .

۱۳۹۴/۹/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...