نسخه چاپی

اختصاصی نما

ایستگاه چهاردهم لیگ برتر / تقابل امیر قلعه نوئی و پرویز مظلومی

عکس خبري -ايستگاه چهاردهم ليگ برتر / تقابل امير قلعه نوئي و پرويز مظلومي

برای امیر قلعه نوئی، رفتن به فینال جام حذفی نسبت به سه امتیاز بازی امروز از اهمیت بیشتری برخوردار است

زهرا حكمت- تیم های لیگ برتری فوتبال ایران، در حالی در یک هفته مانده به پایان نیم فصل، به مصاف همدیگر می روند که تقابل دو تیم تراکتورسازی و استقلال تهران مهم ترین بازی هفته محسوب می شود. دیداری که حضور امیر قلعه نوئی که به تازگی سرمربیگری تراکتورسازی رو بر عهده گرفته، بر جذابیت و حاشیه های همیشگی آن افزوده است. در سمت مقابل، استقلال صدر نشین با 8 امتیاز اختلاف نسبت به رقیبش، پرویز مظلومی را روی نیمکت خود دارد. تقابل این دو سرمربی که همیشه برای تصاحب نیمکت استقلال با یکدیگر رقابت دارند، با وجود صدر نشینی استقلال و وضعیت نامناسب تراکتور در جدول ، از نقاط عطف هفته 14 لیگ برتر است.
امیر قلعه نوئی که همواره با پذیرش تیم هایی که از بازیکنان سرشناس و موثر بهره می بردند، نتایج قابل قبول و چندین قهرمانی را در کارنامه خود ثبت کرده است، قطعاً با آگاهی کامل از وضعیت و شرایط سخت تراکتور سازی در لیگ برتر و آسیا، سرمربیگری این تیم را پذیرفته است. از طرفی نحوه جدا شدن وی از تراکتور و حاشیه های بعد از آن ، موجب شکل گیری طیفی از مخالفان حضور او در تبریز شده است. البته با وجود سرباز بازیکنانی که تراکتور در اختیار دارد و همراهی تماشاگران پرشور این تیم، قطعاً عبور از این شرایط و نزدیک شدن به صدر جدول چندان دور از ذهن نیست.
شاید برای اهالی فوتبال این پرسش مطرح باشد که چگونه قلعه نوئی که تا هفته دوم حاضر به نشستن بر روی نیمکت ملوان نبود و نظر نهائی خود برای پذیرش سرمربیگری این تیم را به بعد از بازی با استقلال منوط کرد، در مورد تراکتورسازی تبریز که به مراتب بازی سخت تر و پر اهمیت تری با تیم استقلال دارند، این ریسک را پذیرفت.
می توان گفت که بهره گیری تیم پر مهره تراکتورسازی از ستاره ها و سرباز بازیکنانی که داشتن هر یک از آن ها برای هر مربی ایده آل است به همراه ظرفیت های این تیم، خیال ژنرال را تا حدودی آسوده می کند ولی پاسخ اصلی این پرسش را می توان در تکرار بازی امروز و رویارویی سرخپوشان تبریز با استقلال تهران در نیمه نهائی جام حذفی دانست. قطعاً برای امیر قلعه نوئی، رفتن به فینال جام حذفی نسبت به سه امتیاز بازی امروز از اهمیت بیشتری برخوردار است و شناسایی نقاط ضعف و قوت هر دو تیم، در بازی امروز یکی از اهداف وی بوده است.

۱۳۹۴/۹/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...