نسخه چاپی

تاج: خودزنی نكنیم لیگ خوبی داریم

رئیس سازمان لیگ گفت :همین كه لیگ ایران از ژاپن در رتبه بندی بالاتر است نشان می دهد كه در صورت خود زنی نكردن لیگ خوبی داریم.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران، مهدی تاج رئیس در مراسم رونمایی از پوستر ابراهیم صادقی اظهار داشت: کم اتفاق رخ می‌دهد که یک بازیکن در یک تیم 400 بازی انجام دهد. صادقی با این سابقه در سایپا احترام به باشگاه و تیم را حفظ کرد.ما امروز در نکوداشت این مراسم شرکت کردیم. از باشگاه سایپا به دلیل برگزاری این مراسم ویژه تشکر می کنم.

وی افزود: نمیدانم صادقی تا کنون اخراج شده یا خیر ولی بازی های بسیار خوبی را برای سایپا انجام داده است.

تاج در پاسخ به این سوال که آیا نمایندگان ایران سبب ایجاد گروه مرگ در لیگ قهرمانان آسیا شده اند یا خیر، گفت: شرایط جدول بازی ها را حساس می کند.گروه مرگ و زندگی اصطلاح است.

وی در مورد وضعیت تیم ملی بیان کرد: وقتی پول و سرمایه در میان باشد وضعیت ما از قطری‌ها و عربستان بهتر می شود. قرار داد یک بازیکن در لیگ قطر 130 میلیارد تومان است در حالی که در لیگ ما در یک سال حدود 200 میلیارد جابه‌جا می‌شود.

رئیس سازمان لیگ درباره حمایت‌های حبیب کاشانی از تیم امید گفت: از حبیب کاشانی به خاطر عنایت‌هایی که از تیم امید کرده تشکر می‌کنم. ما برای اولین بار کار جدی روی امید کرده‌ایم البته ما این ارتباط را با کی‌روش داریم و به هر دو تیم ملی امیدواریم.

وی در مورد بالاتر بودن لیگ ایران از ژتپن بیان کرد: اگر خودزنی نکنیم لیگ خوبی داریم. روی برگزاری لیگ تمرکز زیادی کرده‌ایم برای نظم و الکترونیکی کار کردن برنامه داریم.

۱۳۹۴/۹/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...