نسخه چاپی

راه‌حل مشكلات جهان اسلام پیروی از امام خمینی(ره) است

عکس خبري -راه‌حل مشکلات جهان اسلام پيروي از امام خميني(ره) است

روز گذشته ارتش نیجریه به بهانه آنكه طرفداران شیخ زاكزاكی قصد ترور یكی از مقامات ارشد ارتش نیجریه را دارند، به منزل وی حمله كردند

در چند سال اخیر نام کشور نیجریه با نام گروه تروریستی بوکوحرام گره خورده است؛ هر روز خبر جنایات این گروه تکفیری بر روی خروجی خبرگزاری‌های جهان نقش می‌بندد و افکار عمومی در سراسر جهان مدت‌هاست که منتظر شنیدن خبر مقابله با تروریست‌ها در نیجریه است! اما نه‌تنها از مقابله با بوکوحرام خبری نیست، بلکه روز گذشته خبری در فضای رسانه‌ای انتشار یافت که همه را متعجب کرد! حمله به منزل رهبر شیعیان نیجریه، در جایی که تروریست‌ها بدون نگرانی جولان می‌دهند. روز گذشته ارتش نیجریه به بهانه آنکه طرفداران شیخ زاکزاکی قصد ترور یکی از مقامات ارشد ارتش نیجریه را دارند، به منزل وی حمله کردند و روزی خونین در تاریخ مظلومیت شیعه را در منطقه «گیسلو» در شهر «زاریا» در ایالت «کادونا» رقم زدند. شیخ زاکزاکی که مرید امام خمینی(ره) است، در خاطراتش می‌گوید که سال‌ها قبل در سفر به ایران دریافته است، راه‌حل مشکلات جهان اسلام پیروی از امام خمینی(ره) است. او حالا به جرم مرید خمینی(ره) بودن در بند ارتش نیجریه است. همچنین، همسر رهبر شیعیان نیجریه روز گذشته به دست ارتشیان نیجریه به شهادت رسید.
شیـخ زاکزاکی که پدر چهار شهیـد نیز هست، به جرم آنکه سبب گرایش روزافزون مردم نیجریه به تشیّع شده است، به جرم آنکه مبلّغ انقلاب اسـلامی در نیجریـه است، به جرم آنکه میان شیعه و سنی و حتی مسیح به چهره‌ای شریـف و مورد اعتماد تبدیل شـده است، به جرم اقتدا کردن به امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی)، به جرم آنکه مردم آفریقا را متوجه جنایات صهیونیست‌ها و استکبار کرده و به جرم آنکه توانسته است عشق اهل‌بیت(ع) را در نیجریه نشر دهد، آن‌گونه که در اربعین امسال نیز میلیون‌ها نفر را در گردهمایی اربعین در نیجریه گردهم آورد، باید نزدیکانش شهید شوند و خودش در بند باشد؛ اما بوکوحرام‌ها، به پاداش ارائه چهره‌ای خشن، کریه و وارونه از اسلام آزادانه جنایت کنند.

۱۳۹۴/۹/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...