نسخه چاپی

فوتبال ديگر در قاب تلويزون نمي گنجد!

داغ تماشای فوتبال در دل تماشاگر می ماند؟

اما صحبت های كفاشیان رئیس فدارسیون فوتبال در خصوص اینكه فدراسیون از پخش نشدن رقابت ها ضرری متحمل نمی شود این صدا و سیما است كه ضرر می بیبند تا حدودی درست است كه ما هم می گوییم ؛ در پخش نشدن رقابت ها نه فدارسیون ضرر می بیند نه رسانه ملی! بلكه این هوادار پر تعصب تیم ها هستند كه در این ماه مبارك خدا دلخوش تماشای بازی تیم مورد علاقه اشان از رسانه ملی بودند كه این اختلافات منجر شد تا امشب بازی های لیگ برتر پخش نشود!


حاشیه های فوتبال تمام نشدنی است پس از جنجال های دلالی و رد و بدل شدن های پول های میلیاردی در فصل نقل و انتقال بازیکنان، این بار شاهد اختلاف رسانه ملی با فدارسیون فوتبال باز هم سر پول های میلیاردی این ورزش پر حاشیه هستیم. اختلافی که فقط آسیبش به تماشاگران فوتبال می خورد؛ فدراسیون فوتبال مدعی است که رسانه ملی با توجه به تبلیغاتی که در قبل و حین و بعد بازی دارد، باید مبلغی به فدراسیون فوتبال دهد در غیر این صورت حق فوتبال و با شگاه ها ضایع می شود.

به گزارش «تابناک»، این اتفاقات در حالی می افتد؛ که کفاشیان درآمد صدا و سیما از بابت تبلیغات در هنگام پخش رقابت های لیگ برتر برابر 180 میلیون می داند در صورتی که درآمد فدراسیون از طریق پخش رقابت های لیگ برتر فقط یک دهم این مبلغ است.

جالب است؛ صدا و سیما هفته اول رقابت های لیگ برتر را پخش کرد اما نکته در این جاست که تصویر برداری به گونه ای بود که عمده تبلیغات کنار زمین نشان نداده شد و همین مسئله آتش اختلافات را افروخت و شرکت تبلیغاتی به دلیل اینکه عمده تبلیغاتش از رسانه ملی در رقابت بین استقلال و آلومینویوم پخش نشد در خواست غرامت 500 میلیونی از فدراسیون فوتبال کرد.

اما صحبت های کفاشیان رئیس فدارسیون فوتبال در خصوص اینکه فدراسیون از پخش نشدن رقابت ها ضرری متحمل نمی شود این صدا و سیما است که ضرر می بیبند تا حدودی درست است که ما هم می گوییم ؛ در پخش نشدن رقابت ها نه فدارسیون ضرر می بیند نه رسانه ملی! بلکه این هوادار پر تعصب تیم ها هستند که در این ماه مبارک خدا دلخوش تماشای بازی تیم مورد علاقه اشان از رسانه ملی بودند که این اختلافات منجر شد تا امشب بازی های لیگ برتر پخش نشود!

این در حالی است که هواداران برخی از تیم ها مانند پرسپولیس که به خاطر اتفاقات در بازی با سایپا از دو جلسه حضور در ورزشگاه محروم هستند، این بار نه تنها از ورزشگاه بلکه از رسانه ملی هم نمی توانند بازی را تماشا کنند!! هواداران تیم ها به خاطر درگیری یک سازمان و یک فدارسیون باید داغ تماشای فوتبال را بر دل یادگار بگذارند و این حاشیه و اختلافات مصداق شعر "گنه کرد در بلخ آهنگری به شوشتر زدن گردن مسگری! است .

۱۳۹۱/۵/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...