نسخه چاپی

فرمانده قرارگاه خاتم: مسئولین توجهی به ما ندارند

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) گفت: امروز بیش از 150 ابر پروژه توسط قرارگاه در حال انجام است.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، سردار عبادالله عبداللهی فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) صبح امروز در نشست خبری که بمناسبت بیست و ششمین سال تاسیس قرارگاه برگزار شد، قرارگاه سازندگی خاتم را یکی از مجموعه های اجرایی و فنی بزرگ در خاورمیانه عنوان کرد و افزود: این مجموعه با به کار گیری نیروی انسانی و ماشین آلات و تجهیزات منحصربفرد، حرف اول را در همه گرایش‌ها می‌زند.

سردار عبداللهی ادامه داد: امروز بیش از 150 ابر پروژه توسط قرارگاه در حال انجام است.

وی با اشاره به عملکرد قرارگاه در پر کردن جای خارجی ها در به اتمام رساندن فازهای 15 و 16 پارس جنوبی، اظهار داشت: ما از مسئولین گله داریم با اینکه 4 ماه است اعلام آمادگی کرده‌ایم ولی توجهی نمی‌کنند.

عبداللهی تصریح کرد: این درحالیست که یکی از پروژه های قرارگاه، پالایشگاه میعانات گازی خلیج فارس است که بزرگترین در خاورمیانه و یا جهان محسوب می‌شود.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم در پاسخ به سوال فارس درخصوص برنامه دولت برای ورود خارجی ها به پروژه های نفتی نیز گفت: در بحث ساخت پالایشگاه نفتی و گازی هیچ نیازی به کشورهای خارجی و حتی مهندسی خارجی نیست.

وی ادامه داد: پالایشگاه 15 و 16 با مهندسی صد در صد ایراتی و بدون هیچ حادثه ای انجام شد.

عبئداللهی در عین حال افزود: آنچه مورد نظر است و من نیز با مسئولین نفتی صحبت کردم، این است که امروز کشورهای خارجی برای «سرمایه‌گذاری» اعلام امادگی می‌کنند نه برای ساخت.

۱۳۹۴/۹/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...