نسخه چاپی

«جبهه مقاومت جنوب» توسط نیروی دریایی سپاه پاسداران تشكیل شد

جبهه مقاومت جنوب به همت نیروی دریایی سپاه پاسدارن و با هدف تحقق مطالبات فرمانده معظم كل قوا تشكیل شد.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، جبهه مقاومت جنوب به همت نیروی دریایی سپاه پاسداران در راستای فرامین حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای فرمانده معظم کل قوا در دیدار با مسئولان نیروی دریای سپاه پاسداران تشکیل شد.

در نشست علمی این همایش نیز که از عصر روز گذشته در ستاد فرماندهی نیروی دریایی سپاه پاسداران در بندعباس برگزار شده و امروز نیز ادامه خواهد داشت، دریادار تنگسیری جانشین نیروی دریایی سپاه، نقی پوررضایی معاون دانش و پژوهش نداسا و جمعی از کارشناسان از معاونت‌های ندسا حضور دارند.

وجود جریانات سیاسی دربرخی از مناطق جنوب مثل جبهه خلق عرب، فرمایشات فرماندهی معظم کل قوا و ماموریت‌های پیش روی نیروی دریایی سپاه، نفوذ نیروهای فرامرزی و فرامنطقه درجنوب، وجود عوامل واگرا در منطقه مانند فقر فرهنگی و اقتصادی از دلایل راه‌اندازی جبهه مقاومت جنوب عنوان شده است.

پوررضایی معاون دانش و پژوهش نداسا عدم توسعه یافتگی در جنوب کشور، مشکلات فرهنگی حاکم بر جنوب کشور، عدم هماهنگی بین نیروهای انقلاب در منطقه جنوب شامل هماهنگی بین سپاه و دولت، نبود یک مرکز هماهنگ‌کننده در جنوب کشور را از عمده مشکلات پیش رو در تشکیل این جبهه دانست.

وی تدوین طرح تشکیل جبهه مقاومت جنوب، تهیه ابلاغیه از سوی فرماندهی نیرو، ایجاد یک پل ارتباطی بین مراجع بالایی سپاه در راستای اجرای فرامین رهبری، تنظیم یک برنامه مدون دراجرای این برنامه، تعامل فکری و مدیریتی مراجع مستقر در جنوب کشور شامل ارتش و سپاه، نیروی انتظامی، ائمه جمعه، نمایندگان مجلس و تدوین یک طرح مشترک، شناسایی و رصد تهدیدات در منطقه جنوب را از راه‌حل‌های مطرح برای عبور از مشکلات عنوان کرد.

۱۳۹۴/۹/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...