نسخه چاپی

حجت‌الاسلام ذوالنوري:

مستقل به عرصه انتخابات آمده‌ام

عکس خبري -مستقل به عرصه انتخابات آمده‌ام

حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنوری شنبه شب در جمع نماز گزاران مسجد خاتم‌الانبیا شهرک پردیسان با اشاره به اینکه قم در طول تاریخ همواره پیشتاز و خط شکن بوده است، تاکید کرد: باید نماینده مردم قم در مجلس نیز این خصوصیت پیشتازی و خط شکنی را داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه سکون زیبنده قم و اهل قم نیست، تصریح کرد: قم از نظر استانی، ملی و بین المللی حائز اهمیت است و بنابر این نسبت به این شهر باید حساسیت ویژه داشت.

کاندیدای انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه قم آنگونه که در شان آن است پیشرفت نداشته است، گفت: قم قبل از انقلاب مغضوب و بعد از انقلاب نیز مغفول واقع شده است و باید در شرایط کنونی با تمام توان برای پیشرفت این شهر کار و تلاش صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه نماینده مجلس نباید آرم‌دار باشد، گفت: بنده از جامعه مدرسین، جبهه متحد اصولگرایی و جبهه پایداری نخواستم که نام مرا در لیست خود قرار دهند، چرا که شاید بنده لیاقت حضور در این لیست را نداشته باشم و یا اگر بنده با درخواست خودم در لیستی قرار بگیرم این مسئله موجب ایجاد تعهد می‌شود.

ذوالنوری با اشاره به اینکه کلاس و پرستیژ مانع از کار کردن یک نماینده می‌شود، افزود: کسی که می‌خواهد به مرکز قانون‌گذاری کشور برود باید ابتدا خود در رعایت مُرّ قانون اهتمام جدی داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه نماینده مجلس نباید اهل رانت و انحصار طلبی باشد، تاکید کرد: مجلس باید در برابر همه ناهنجاری‌ها چه در خود مجلس و چه در درون دولت و لایه‌های دیگر ایستادگی کند.

جانشین سابق نمایندگی ولی فقیه در سپاه با اشاره به حمایت برخی از افراد از کاندیداها در تبلیغات انتخاباتی تصریح کرد: افرادی که چنین هزینه‌هایی را پرداخت می‌کنند امروز یک پیاله کوچک می‌آورند تا وقتی که کاندیدا به مجلس راه یافت، یه کاسه بزرگ برگرداند.

وی با اشاره به اینکه نباید برای حضور در مجلس دست به هر روشی زد، افزود: بنده با هیچ کاندیدایی ائتلاف نداشته و مستقل وارد شدم.

ذوالنوری با اشاره به اینکه برخی کاندیداها از خون شهدا برای خود فرش قرمز پهن کرده و نردبان ترقی ساخته‌اند، گفت: برخی پس از دستیابی به پست‌ها و سمت‌ها علی را تنها می‌گذارند.

وی با اشاره به اینکه روزی پنج شایعه علیه وی ساخته می‌شود، تاکید کرد: این افراد اگر اسنادی در اختیار داشتند به صورت قانونی من را از گود خارج می‌کردند.

جانشین سابق نمایندگی ولی فقیه در سپاه در پاسخ به سئوالی در خصوص جریان انحرافی اظهار داشت: این جریان بسیار مخرب و خطرناک بوده و قابل عمل جراحی نیست چون به مغز و نخاع چسبیده است.

وی گفت: در مقابله با این جریان می‌توانیم آن را جراحی کرده و یا به حال خود رها کنیم که البته هر دو راه اشتباه است، باید این جریان را معالجه و کنترل کرد.

۱۳۹۰/۱۲/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...