نسخه چاپی

خرازی: با كارگزاران اختلاف دیدگاه داریم

رئیس شورای مركزی حزب ندای ایرانیان گفت: دولت در بُعد اقتصادی یك‌دست نیست و به لحاظ اقتصادی فاقد استراتژی و برنامه است.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان گفت: دولت در بُعد اقتصادی یک‌دست نیست و به لحاظ اقتصادی فاقد استراتژی و برنامه است.

سید محمد‌صادق خرازی ظهر امروز در جمع فعالان احزاب سیاسی اصلاح‌طلب استان گلستان اظهار داشت: یک موضوع جدی که در برخی گروه‌های اصلاح طلب مطرح است، این بوده که به‌دلیل اینکه لاریجانی در موضوع برجام خوب عمل کرده، وی را از خودمان بدانیم و در سرلیست خود قرار دهیم.

رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان خاطرنشان کرد: لاریجانی را به عنوان یک فیلسوف قبول داریم اما با آقای لاریجانی قابل ائتلاف نیستیم و فضیلت‌هایی که اصلاحات به آن نگاه می‌کند، با عملکرد وی در تعارض است.

خرازی گفت: ما با هم اختلاف‌نظر داریم و اگر دیگران می‌خواهند این مثلث را تشکیل دهند، ما به عنوان حزب ندای ایرانیان این نگاه را نگاه اصلاح طلبی نمی‌دانیم. نگاه ما اصلاح‌طلب و نگاه آقای لاریجانی اصولگراست، در موضوعات مختلف و اصول مختلف از جمله در اقتصاد و سیاست با هم متفاوت هستیم. ما در این زمینه با کارگزاران اختلاف دیدگاه داریم.

وی افزود: ما یک رهبر در اصلاح‌طلبان داریم و فصل‌الخطاب رئیس دولت اصلاحات است، اگر شورای اصلاح‌طلبان به‌صورت واقعی شکل بگیرد و تصمیمی بر مبنای اصول اصلاح‌طلب شکل بگیرد، پیروی می‌کنیم.

رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان همچنین به استراتژی دولت در عرصه اقتصاد اشاره کرد و گفت: دولت در بُعد اقتصادی یک‌دست نیست و به لحاظ اقتصادی فاقد استراتژی و برنامه است؛ خود آقای روحانی نیز این واقعیت را قبول دارد و واقف است و به وزرای خود نقد کرده است.

۱۳۹۴/۹/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...