نسخه چاپی

تمرین متفاوت پرسپولیس درتقدیر از هاشمیان

وحید هاشمیان كه از دو سال پیش به پرسپولیس بپیوسته بود، روز شنبه در تولد 36 سالگی‌اش از فوتبال خداحافظی كرد. بازیكنان تیم فوتبال پرسپولیس پیش از آغاز دیدار امشب خود مقابل فجرسپاسی با لباس‌هایی منقش به تصویر وحید هاشمیان تمرین خواهند كرد.

سعيد شيريني سرپرست تيم فوتبال پرسپوليس اعلام كرد: پيش از ديدار دو تيم پرسپوليس و فجرسپاسي شيراز در چارچوب هفته دوم رقابت‌هاي ليگ برتر فوتبال كه از ساعت 22:30 سه‌شنبه در ورزشگاه آزادي برگزار مي‌شود بازيكنان پرسپوليس به پاس تقدير از تلاش‌هاي وحيد هاشميان با لباس‌هايي كه تصوير اين بازيكن روي آن نقش بسته است، تمرين خواهند كرد.

وحيد هاشميان كه از دو سال پيش به پرسپوليس بپيوسته بود، روز شنبه در تولد 36 سالگي‌اش از فوتبال خداحافظي كرد.

به گزارش ايسنا، پس از خداحافظي هاشميان از مستطيل سبز، باشگاه پرسپوليس اقدامات قابل تحسيني انجام داده كه از ميان آنها مي‌توان به اعلام آمادگي براي برگزاري يك بازي خداحافظي، علاقه رويانيان براي حضور هاشميان به عنوان مشاور فني باشگاه و تمرين با لباس‌هايي كه تصوير هاشميان روي آن نقش بسته است اشاره كرد. اين در حالي است كه هاشميان تنها دو فصل در پرسپوليس بود و بيشتر دوران حضور خود در ليگ ايران را در تيم پاس گذراند و حتي از همين تيم به اروپا رسيد.

۱۳۹۱/۵/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...