نسخه چاپی

در گفت‌وگوی تسنیم با سخنگوی این حزب مطرح شد

جبهه اصلاح‌طلبان: لیست انتخاباتی جداگانه می‌دهیم

سخنگوی جبهه اصلاح طلبان با انتقاد از ارسال لیست كاندیداهای پیشنهادی احزاب عضو شورای سیاستگذاری اصلاح‌طلبان گفت: راهی به جز تهیه لیست‌های انتخاباتی برای دیگر احزاب اصلاح طلب باقی نمی‌ماند.

به گزارش نما احمد شریف سخنگوی جبهه اصلاح‌طلبان در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری تسنیم، از تشکیل ستاد انتخاباتی این جبهه خبر داد و اظهار داشت: در طول هفته جاری مسئول ستاد انتخاباتی این جبهه برای تشکیل ستاد و انتخاب نامزدها معرفی خواهد شد.

وی افزود: شورای عالی سیاست‌گذاری انتخاباتی اصلاح‌طلبان به منظور تهیه و تدوین راهبردهای کلی برای نحوه حضور اصلاح طلبان در انتخابات آینده تشکیل شد تا مکانیزم مشخصی برای گزینش کاندیداها تعیین کند.

سخنگوی جبهه اصلاح‌طلبان ادامه داد: در دیدار حضوری شورای مرکزی کانون همبستکی دانشجویان و فارغ التحصیلان با محمد رضا عارف رئیس بنیاد امید ایرانیان، وی به صراحت اعلام کرد که شورای سیاست گذاری برای تعیین مصادیق و کاندیداها از تمامی اصلاح‌طلبان دعوت به عمل خواهد آورد که لیست‌های خود را ارائه دهند.

شریف گفت: متأسفانه روز گذشته خبری مبنی بر اینکه تعدادی از احزاب که عضو شورای سیاست‌گذاری هستند، لیست کاندیداهای خود را به رئیس بنیاد امید ایرانیان ارائه کرده‌اند که اگر این عمل صورت گرفته باشد، مصداق نقض عهد و عدم صداقت اعضای شورای سیاست‌گذاری است؛ چراکه از بقیه احزاب و تشکل‌های اصلاح طلب برای معرفی کاندیداهای مورد نظر دعوت به عمل نیامده است.

وی با بیان اینکه تمام تلاش جبهه اصلاح طلبان برای جلوگیری از تشتت آرا است، تأکید کرد: بنابراین اعضای شورای سیاستگذاری انتخاباتی اصلاح‌طلبان باید این حق را برای سایر جریانات و احزاب اصلاح‌طلب نیز برای ارائه لیست‌های کاندیداهای خود قایل باشند.

سخنگوی جبهه اصلاح‌طلبان افزود: متأسفانه در اثر تمامیت خواهی عده‌ای که جریان اصلاحات را به نفع خود مصادره کرده‌اند، از ورود افراد با تفکر جدید اصلاح‌طلبی ممانعت به عمل می‌آید؛ در این صورت راهی به جز تهیه لیست‌های انتخاباتی برای دیگر احزاب اصلاح طلب باقی نمی‌ماند.

شریف تصریح کرد: از رهبران جریان اصلاح‌طلبان می‌خواهیم اگر خواهان وحدت حداکثری در جناح اصلاحات هستند، باید امکان مشارکت تمامی احزاب و تشکل‌های اصلاح‌طلب را در تنظیم لیست‌های نهایی فراهم آورند؛ چرا که رویکرد اصلی جبهه اصلاح‌طلبان همگرایی در جریان اصلاح‌طلبی در جهت تشکیل مجلسی همسو با دولت یازدهم و حمایت از برنامه‌های دولت است.

۱۳۹۴/۹/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...