نسخه چاپی

ایجاد هسته‌های ویژه برای ترور نخبگان سوری

سازمانهای جاسوسی غربی و عربی برای ترور نخبگان و متخصصان سوری هسته‌های ویژه تشكیل داده‌اند و از ماه ژانویه گذشته به كشتن نخبگان سوری اقدام كرده‌اند.

به گزارش واحد مرکزی خبر،‌ تاکنون شمار زیادی از نخبگان علمی و دانشگاهی سوری که در زمینه های مختلف تخصص دارند هدف حمله این هسته‌ها قرار گرفته‌اند.

هفته نامه خبری فلسطینی المنار با اعلام این خبر در پایگاه اینترنتی خود افزود: تعداد زیادی از هسته‌های جاسوسی در سوریه فعالیت می کنند و در برخی مناطق مرزی در داخل خاک این کشور برای خود مقرهایی ایجاد کرده‌اند و عملیات خود را مدیریت می کنند و عوامل خود را برای اجرای طرحهایی که با هدف حمله به مکانهای مهم راهبردی در سوریه تهیه می شود اعزام می کنند.

ترور مسئولان نظامی و سیاسی ، کارشناسان برنامه های توسعه در زمینه های مختلف اقتصادی و نظامی ، زیست محیطی و بهداشتی از جمله حملات هسته های تروریستی است.

به نوشته المنار فلسطین ، سازمانهای جاسوسی کشورهای توطئه‌گر از موفقیت طرحهای توسعه در سوریه نگران هستند و آن را خطر راهبردی می دانند که باید به سرعت برای آن چاره اندیشی شود.

برخی منابع آگاه فاش کردند مداخله اطلاعاتی کشورهای مخالف ملت سوریه فقط به ترور مستقیم محدود نمی‌شود بلکه گروههایی بر خرید تجارب خرابکارانه از برخی گروهها در کشورهای همسایه سوریه نظارت می کنند.

به عنوان مثال برخی سازمانهای جاسوسی و مشخصا سازمانهای جاسوسی در کشورهای عرب خلیج فارس در لبنان از گروههای اسلامگرای تندرو نیرو جذب می کنند و می کوشند رهبران این گروهها را با پول تطمیع کنند تادر مقابل عناصر تروریستی آموزش دیده را برای اجرای عملیات انتحاری و نبرد چریکی در داخل سوریه اعزام کنند.

به عنوان مثال دیروز یک متخصص کودکان در ادلب ترور شد.

چند روز پیش نیز مغز موشکی سوریه هدف حمله تروریستها قرار گرفت و کشته شد.

۱۳۹۱/۵/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...