نسخه چاپی

آخرین تصمیمات هیئت مدیره برای پرسپولیس

سخنگوی باشگاه پرسپولیس گفت: از برانكو خواسته‌ایم اگر روی جذب بازیكنی نظر دارد، اعلام كند.

به گزارش نما حسین عبدی در پی نشست امروز هیئت مدیره پرسپولیس در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: یکی از مسائل مطرح شده در این جلسه با توجه به حضور برانکو ایوانکوویچ، بحث درباره برنامه‌های آماده‌سازی و اردو در نیم فصل بود. اردو در امارات که توسط رسانه‌ها اعلام شده است، یکی از گزینه‌ها است ولی هنوز قطعی نشده است.

وی افزود: در جریان این جلسه درباره بازی‌های دوستانه هم صحبت شد و ایوانکوویچ خواست زمان و مدت اردو برای انجام برنامه‌ریزی‌ها مشخص شود که هیئت مدیره هم متقابلاً برنامه‌های مد نظر او را خواست و مقرر شد جلسه‌ای با طاهری داشته باشند.

عضو هیئت مدیره پرسپولیس ادامه داد: همچنین اعضای هیئت مدیره از سرمربی تیم خواستند چنانچه روی جذب بازیکنانی نظر دارد، فهرست را ارائه کند که او پاسخ داد اگر جذب بازیکنی را ضروری بداند، حتما آن را به باشگاه اعلام خواهد کرد.

عبدی با اشاره به شرایط تیم‌های پایه خاطرنشان کرد: بررسی وضعیت این تیم‌ها و اقداماتی که باید صورت بگیرد در دستور کار جلسه بود. در این ارتباط بحث و بررسی‌های زیادی صورت گرفت، چرا که تیم‌های پایه از مسائل مربوط به آینده باشگاه است که اهمیت زیادی دارد. همچنین در نشست امروز درباره شرایط وحید قلیچ و پیشکسوتانی که با مشکلاتی نظیر او مواجه می‌شوند، صحبت شد. من قبل از سفر به انگلستان به عیادت او رفتم و شاهد شرایط او بعد از تصادفی که داشت، بودم. اتفاق ناخوشایندی بود ولی خوشحالم که شنیدم به سلامتی از بیمارستان مرخص شد. در جریان جلسه امروز هم مقرر شد چه از جهت معنوی و روانی و چه از جهت مالی هر کمکی که از دست باشگاه بر می‌آید، انجام شود و پیگیری در این ارتباط ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به بعضی اخبار حاشیه‌ای در پرسپولیس تصریح کرد: متأسفانه بعضاً خبرهایی منتشر می‌شود که کذب محض است. گاهی هم موضوع فراتر از این رفته و شایعاتی درباره پرسپولیس به راه می‌افتد که اصولا با هیچ منطقی سازگار نیست. با توجه به اینکه چند وقت اخیر برای مقطعی طاهری و من در ایران حضور نداشتیم، از مباحث مطرح شده در جلسه امروز شایعات و اخباری بود که به نظر می‌رسد بعضاً هدفمند بوده و از روی عمد برای ایجاد چالش بر سر راه پرسپولیس مطرح می‌شود. به نظر می‌رسد برای بعضی قابل باور نیست که پرسپولیس آرامش داشته باشد و وقتی با چنین مسئله‌ای روبرو می‌شوند، احساس می‌کنند که باید مشکلی را به‌وجود بیاورند. بعضی از این موارد امروز در نشست مطرح شد که در چند مورد اعضا نتوانستند جلوی خنده خود را بگیرند، چرا که بسیار دور از ذهن بود.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس گفت: باشگاه پرسپولیس تاکنون سعه صدر زیادی را از خود نشان داده است که این مسئله هم بدلیل اعتقادی است که به سلامت و تلاش بی‌دریغ اکثریت جامعه رسانه‌ای داریم اما به احترام همین گروه کثیر، باشگاه تصمیم دارد پیگیری‌های لازم را درباره انتشار برخی اخبار و به منظور جلوگیری از نشر اکاذیب انجام دهد.

عبدی درباره همکاری‌ها با اسپانسر و مطالبی که بعضاً در ارتباط با بروز مشکل در این همکاری مطرح می‌شود، تاکید کرد: در حال حاضر هیچ مشکلی در روابط کاری بین باشگاه و اسپانسر وجود ندارد. البته نوع همکاری ما فراتر از بحث اسپانسری است و فعالیت‌های مشترک تجاری جریان دارد. در دنیای تجارت قواعد خاصی حاکم است و با توجه به این قواعد باید بگویم خوشبختانه تعامل و همکاری کامل جریان دارد و از این جهت با هیچ نگرانی روبه‌رو نیست.

۱۳۹۴/۹/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...