نسخه چاپی

برانكو: هیچ تیمی قوی‌تر از ما نیست

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پیش از بازی راه آهن به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران، برانکو ایوانکویچ در نشست خبری قبل از بازی مقابل راه آهن در جمع خبرنگاران گفت: بازی‌های لیگ یکی پس از دیگری در حال انجام است همه می‌دانند که راه آهن به نوعی گربه سیاه پرسپولیس بوده و ما از این بابت احساس خطر می‌کنیم. تیم راه آهن در همه بازی‌هایی که مقابل تیم‌های بزرگ انجام داده خطرناک ظاهر شده و ما می‌دانیم که بازی سختی پیش رو داریم و این با‌زی‌ها نیاز به تلاش و صبر زیاد دارد با همه احترامی که برای حریفان قائل هستم تیم ما کاملا با انگیزه و سرحال برای سه امتیاز می‌جنگد و به جز رضا نورمحمدی همه بازیکنان برای بازی فردا آماده هستند.وی درباره رتبه تیمش در پایان نیم فصل اول افزود: به سختی می‌توان در این باره صحبت کرد اصلا از امتیاز فعلی تیم راضی نیستم اما همیشه تلاش می‌کنم تا امتیازات تیمم بیشتر و بیشتر شود زمانی که در دیناموزاگرب حضور داشتم 28 برد پیاپی به دست آوردم اما حالا نگاهم رو به عقب نیست و به آینده فکر می‌کنم.

سرمربی تیم پرسپولیس در ارتباط با مذاکره با ادینیو افزود: نه من و نه هیچ کس دیگر از باشگاه پرسپولیس با این بازیکن تماسی نگرفتیم و فعلا تصمیمی برای بازیکنان نیم فصل دوم نگرفته‌ام تیم ما در حال حاضر پتانسیل قهرمانی دارد و فقط یک سهمیه‌ی زیر 23 سال برای جایگزینی مرحوم نوروزی به تیم اضافه خواهد شد.نکته دیگر این که همه بازیکنان تراز اول در این مقطع با تیم‌های خود قراردادهای محکمی دارند.

برانکو درباره احتمال قهرمانی تیمش در فصل خاطر نشان کرد: هیچ تیمی قوی‌تر از ما نیست اما قهرمان از حالا معلوم می‌شود شما دیدید دربازی‌هایی مثل نفت و استقلال اهواز موقعیت‌های زیادی از دست دادیم که اینگونه اتفاقات ممکن است یک تیم را از قهرمانی دور کند.

من تا جایی که امکان داشته باشد از تمرینات و بازی‌های تیم‌های پایه دیدن می‌کنم و این بازیکنان در تعطیلات با ما تمرین می‌کنند. طبیعی است که یک تیم بزرگ نمی‌تواند خیلی از بازیکنان پایه استفاده کند و فعلا فقط استعدادهایی مثل کمندانی و علی فاطمی به تیم اصلی اضافه شده‌اند.

وی در خصوص وضعیت مهرداد کفشگری گفت: کفشگری بازیکن فیکس تیم ما بوده و رفته رفته جای خود را به سایر بازیکنان داد و دچار مصدومیت شد اما بسیار بازیکن جنگنده‌ای است و میل به تمرین بالایی دارد امیدوارم در پایان این فصل بتوانیم در جلسه‌ای با او به نتیجه مناسبی برسیم.

۱۳۹۴/۹/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...