نسخه چاپی

دبكا فایل: روز طلایی ایرانیان و بشار اسد

یك وبگاه صهیونیستی در تحلیلی نوشت: دولت اوباما در یك روز منحصر به فرد گواهی مشروعیت رییس جمهور سوریه و پیشرفت ایران به سوی سلاح هسته‌ای را صادر كرد.

به گزارش نما ، وبگاه صهیونیستی «دبکا فایل» در تحلیلی عنوان نوشت: بسته شدن پرونده پی ام دی امتیازی بزرگ از سوی آمریکا به ایران بود.

به نوشته این وبگاه اسرائیلی، این امتیاز بزرگ آمریکا به ایران کمتر مورد توجه قرار گرفت و در سه شنبه هفته جاری هئیت حکام ‌آژانس بین‌المللی اتمی پرونده تحقیق پیرامون ابعاد احتمالی نظامی برنامه هسته‌ای ایران را به جای بررسی ابعاد گذشته فعالیت‌های هسته‌ای این کشور به امید بازگشت این کشور به عرصه بین‌المللی مختومه اعلام کرد.

بر اساس این گزارش، این طرح حرکت رو به جلو در قیاس با بررسی فعالیت‌های گذشته ایران همچون تکرار موضوع باقی ماندن «بشار اسد» در قدرت بود . عذر و بهانه‌های ایران موجب شد تا این کشور سوظن‌های موجود درباره آزمایش بمب هسته‌ای خود را در مجتمع نظامی پارچین بدون محروم شدن از امتیاز رفع تحریم‌ها تنها با وسیله‌ای ساده چون عدم پذیرش بازرسان هسته‌ای سازمان ملل متحد برای تایید برنامه های هسته‌ای، از بین ببرد .

این وبگاه تحلیلی در خاتمه و در نتیجه گیری نوشت: دولت اوباما در یک روز منحصر به فرد گواهی مشروعیت رییس جمهور سوریه و پیشرفت ایران به سوی سلاح هسته‌ای را صادر کرد.

۱۳۹۴/۹/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...