نسخه چاپی

مصطفی هاشمی: موش آزمایشگاهی نیستیم!

سرمربی تیم بسكتبال دانشگاه آزاد دیدار تیمش برابر نیروی زمینی را دشوار دانست و گفت: خیلی تلاش كردیم تا برنده شویم.

به گزارش نما ، مصطفی هاشمی در گفت و گو با ایسنا درباره دیدار برابر نیروی زمینی اظهار کرد: همه بازی‌ها بسیار دشوار است. دوندگی تیم نیروی زمینی بسیار زیاد بود و همین مساله واقعا آزارمان داد. این تیم در کنار دوندگی بسیار زیاد هدفمند کار می‌کرد و ما واقعا خیلی تلاش کردیم تا بتوانیم برنده مسابقه شویم. روز بسیار دشواری داشتیم که بازیکنانم با تلاش زیادی که انجام دادند برنده شدند.

او با اشاره به استفاده از نفرات جوانش ادامه داد: در بازی‌های دوره‌ای که تعداد مسابقه‌ها زیاد است اگر از نفرات محدود استفاده کنیم شاید نتیجه خوبی کسب کنیم اما تیم خسته می‌شود. این تنها وظیفه من نیست بلکه وظیفه همه مربیان است تا از نفرات جوان‌تر خود استفاده کنند. نظر من هم این است که همه بازیکنانم باید در میدان باشند و در شرایط مسابقه قرار بگیرند که هم در پلی‌آف آماده باشند و هم مصدومیت نفرات اصلی کم شود.

سرمربی تیم بسکتبال دانشگاه آزاد در پاسخ به این سوال که موافق برگزار نشدن دور سوم لیگ هست یا نه؟ تصریح کرد: ما طبق آنچه که تصمیم گرفته شده و برنامه‌اش داده شده‌است کار می کنیم. تصمیم بر این شد که سه دور برگزار شود و ما نیز همان برنامه را عملی می‌کنیم. همان ابتدای لیگ این برنامه انجام شده و باید عملی شود.

او با بیان این مطلب که اگر فشاری وجود دارد برای همه تیم‌ها است گفت: این فشاری که گفته شده روی تیم من نیز وجود دارد اما برنامه‌ای است که تصویب شده و از طرف دیگر تغییر در این برنامه به سطح مدیریتی برمی گردد و باید آقای دادگان در این باره تصمیم بگیرد.

هاشمی در پاسخ به این سوال که گفته شده آقای باوئرمان درخواست کرده لیگ زودتر تمام شود تا فرصت بیشتری با تیم ملی داشته باشد. با این شرایط هم موافق کوتاه شدن لیگ نیست؟ گفت: ما موش آزمایشگاهی نیستیم. آنچیزی که تصویب شده را انجام می‌دهیم.

سرمربی دانشگاه آزاد در پاسخ به این سوال که از بازیکنان خارجی‌اش راضی هست یا نه؟ گفت: ما بر اساس آن بودجه‌ای که داشتیم بازیکن گرفتیم.

او در پاسخ به این سوال که آیا این بازیکنان موقتی هستند یا نه؟ دوباره تاکید کرد: ما بر اساس بودجه‌ای که داشتیم بازیکن گرفتیم.

۱۳۹۴/۹/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...