نسخه چاپی

یاوری: خوش شانس بودیم

عکس خبري -ياوري: خوش شانس بوديم

به گزارش نما، محمود یاوری پس از پیروزی 3 بر 2 برابر پرسپولیس در نشست خبری گفت:‌ وقتی بازی شروع شد همه عکاسان پشت دروازه‌ ما رفتند و گفتم حداقل یکی از آنها پشت دروازه پرسپولیس برود اما در نیمه دوم فکر کنم همه فهمیدند ماجرا از چه قرار است و برای عکاسی پشت دروازه پرسپولیس رفتند.

وی افزود: بازیکنان ما خیلی زحمت کشیدند. ما در گوشه‌ای از ایران تمرین می‌کنیم و بازیکنان‌مان بسیار پرتوان و کم‌ادعا هستند. با توجه به مسائل مالی، بهترین‌ها را گرفتیم و باید به مدیریت و هیئت مدیره باشگاه تبریک بگویم. ما باید پرسپولیس را می‌بردیم.

یاوری تصریح کرد: قبلاً‌ هم گفته بودم نتیجه در زمین مشخص می‌شود. این آقای محترم (مانوئل ژوزه) گفته بود من را نمی‌شناسند، طبیعی است چون او تازه به ایران آمده اما اکنون من را به خوبی شناخته است.

سرمربی فجر در مورد اینکه ساق‌های بازیکنان پرسپولیس خسته بود، گفت:‌ در نیمه دوم وضعیتی اتخاذ کردیم چون می‌دانستیم آنها حمله می‌کنند و فشار زیادی هم تحمل کردیم. عضلات بازیکنان ما باز شده است. بین دو نیمه روی تخته نوشتم "شهامت، جسارت و غیرت". بازیکنان ما در میدان دویدند و غیرت به خرج دادند.

یاوری با اشاره به وضعیت پرسپولیس خاطرنشان کرد: مطمئن هستم پرسپولیس روزهای بهتری پیش‌رو دارد. از خوش‌شانسی ما بود که در این موقع به پرسپولیس خوردیم.

وی در مورد اینکه در گذشته برق شیراز هم شروع خوبی در لیگ داشت اما در پایان مسابقات سقوط کرد، گفت: من در مورد آن زمان نمی‌توانم حرف بزنم اما در مورد تیم خودم می‌گویم رقابت در تیم ما حرف اول را می‌زند. ما فردا در شیراز بازی داریم و آنهایی که در این بازی نبودند، فردا بازی می‌کنند. قبول دارم عضلات بازیکنان پرسپولیس هنوز ول نکرده بود. آنها مربی بزرگی دارند و خوشحالم که این مربیان بزرگ به ایران می‌آیند.

یاوری با اشاره به توان بازیکنان فجر تصریح کرد: اگر بازیکنانم دو برابر توان‌شان در زمین ندوند آنها را نمی‌بخشم. آنها باید 9 کیلومتر دوندگی داشته باشند. در تمام بازی‌ها ما فقط یک هدف داریم و آن هم شادی روح شهید سپاسی است.

۱۳۹۱/۵/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...