نسخه چاپی

80 درصد كاندیداهای خبرگان تایید شده

عضو جامعه مدرسین با اشاره به مباحث انتخاباتی جامعه مدرسین گفت: جامعه مدرسین برای انتخابات خبرگان لیست خواهد داشت ولی هنوز لیست برخی استان‌ها تكمیل نشده است،‌ البته 80 درصد كاندیداها تایید شده و به جامعه مدرسین آمده است.

به گزارش نما،حجت‌الاسلام محمد غروی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به تشکیل جلسه شورای مرکزی جامعه مدرسین به ریاست آیت‌الله یزدی اظهار داشت: در این جلسه درباره حوادث نیجریه بحث شد و ضمن محکوم کردن برخورد ارتش نیجریه با شیعیان این کشور بنا شد دو برنامه در محکومیت این موضوع برگزار شود.

غروی بر همین اساس افزود: یکی از برنامه‌ها از سوی آستانه مقدس حرم به مناسبت شهدای نیجریه برگزار می‌شود و برنامه دیگر نیز در حوزه علمیه قم برگزار خواهد شد.

عضو جامعه مدرسین با اشاره به مباحث انتخاباتی جامعه مدرسین تصریح کرد: جامعه مدرسین علی‌القاعده برای انتخابات خبرگان لیست خواهد داشت ولی هنوز لیست برخی استان‌ها تکمیل نشده است،‌ البته 80 درصد کاندیداها تایید شده و به جامعه مدرسین آمده است.

وی با تاکید بر اینکه جامعه مدرسین همیشه برای خبرگان کاندیدا داشته و این را جایگاه خود دانسته است، گفت: ما برای انتخابات مجلس به کلیات اشاره کرده و صرفا مردم را به حضور در انتخابات دعوت می‌کنیم.

۱۳۹۴/۹/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...