نسخه چاپی

نگرانی ضدانقلاب برای قیمت آش رشته


به گزارش نما، روزنامه وطن امروز نوشت : با آغاز تحریم‌های نفتی غرب علیه ایران ، رسانه‌های وابسته به جریانات ضدانقلاب تلاش گسترده‌ای را به منظور سیاهنمایی اقتصادی در ایران مبذول کرده‌اند اما از آنجایی که جریانات ضدانقلاب خارج‌نشین در این زمینه با فقر سوژه‌یابی مواجه شده‌اند، در ماه‌های اخیر به بررسی قیمت اقلام عجیب و غریب پرداخته‌اند، طوری‌که اخیرا یکی از رسانه‌های فارسی‌زبان ضدانقلاب در گزارشی به بررسی قیمت «آش رشته» در سال‌های اخیر پرداخته است!

در بخشی از این گزارش آمده «قيمت بسيار بالاي آش رشته مردم روزه‌دار را غافلگير کرده است. بررسي‌های ميداني نشان‌ می‌دهد در نخستين روز از ماه رمضان قيمت آش رشته نسبت به سال پيش چند برابر شده است».

در ادامه این گزارش می‌خوانیم «امسال و در نخستين روز ماه رمضان قیمت هر کیلو آش‌رشته ۸هزار تومان اعلام شده است و پيش‌بيني‌ها نشان‌ می‌دهد قيمت آش رشته در روزهاي آينده به دليل استقبال و تمايل روزه‌داران جهت استفاده از آن افزايش يافته و به ۱۰ هزار تومان هم برسد.» این مساله به خوبی نشان می‌دهد عدم اطلاع از وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم ایران، چگونه رسانه‌های ضدانقلاب را به هذیان گویی واداشته است، چرا که بر اساس اعلام اتحادیه فروشندگان کباب و حلیم قیمت هر کیلو آش رشته ۳۵۰۰ تومان و هر پرس آن نیز ۲۵۰۰ اعلام شده است

۱۳۹۱/۵/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...