نسخه چاپی

كریم انصاری فرد: به موقع جواب فتح‌الله زاده را می‌دهم!

عکس خبري -کريم انصاري فرد: به موقع جواب فتح‌الله زاده را مي‌دهم!

كریم انصاری فرد: «هیچ گاه هم از باشگاه استقلال درخواست یك میلیارد و 300 میلیونی نداشته‌ام.»

به گزارش نما به نقل از ایسنا، انصاری‌فرد، مهاجم پرسپولیس، درباره ادعای فتح‌الله زاده که گفته بود انصاری فرد یک میلیارد و 300 میلیون تومان خواسته است گفت: «آقای فتح‌الله‌زاده فصل پیش هم دنبال من بود اما وقتی نتوانست من را جذب کند گفت انصاری فرد یک میلیارد تومان پول خواسته است و حالا هم همین طور وقتی نتوانست من را جذب کند، می‌گوید یک میلیارد و 300 میلیون خواسته‌ام. البته من خودم صحبت‌های فتح‌الله‌زاده را نشنیده‌ام ا ز طریق دوستان مطلع شدم اما با پیگیری‌های لازم در موقعش جواب این ادعا را خواهم داد. اما در حال حاضر فقط بگویم طی 6 سالی که در لیگ برتر بازی می‌کنم، هیچ گاه به باشگاهم نگفته‌ام چقدر به من پول بدهد و الان هم اینکه چقدر پول گرفته‌ام را می‌توانید از باشگاه بپرسید. اما باید بگویم هیچ گاه هم از باشگاه استقلال درخواست یک میلیارد و 300 میلیونی نداشته‌ام.»


در ادامه مهاجم پرسپولیس با اشاره به شکست این تیم مقابل فجرسپاسی گفت: «متاسفانه موقعیت‌هایی داشتیم که تبدیل به گل نشد اما تیم فجر از ضد حملاتش استفاده کرد. ما باز این فرصت را داریم که در مسابقه‌های آتی این نتیجه را جبران کنیم.»
وی در مورد صحنه پنالتی هم گفت: «من نزدیک دروازه خودمان نبودم اما با بازیکنان دیگر تیم مان که صحبت کردم معتقد بودند که صحنه مشکوک بود.»

۱۳۹۱/۵/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...