نسخه چاپی

نامزدی مشایی در انتخابات ریاست جمهوری

عکس خبري -نامزدي مشايي در انتخابات رياست جمهوري

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران

حسن غفوری فرد دبیر کل ائتلاف راه ملت و پیروان ولایت درباره کاندیداتوری‌ خود در انتخابات ریاست جمهوری آینده اظهار داشت: در حال حاضر برای اظهارنظر درباره کاندیدا شدن در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم زود هنگام است.

وی حضورش در انتخابات ریاست جمهوری را منوط به کاندیداتوری لاریجانی دانست و اظهار داشت: فعلا نمی‌توان بحثی قطعی برای حضور در انتخابات داشت چرا که منتظر تصمیم نهایی لاریجانی برای انتخابات هستم اما ممکن است گروه‌های مختلف، مردم قم، علما و فضلا از وی درخواست کنند که کاندیدا شود و لاریجانی نیز براساس شرایط نظرش را تغییر دهد.



غفوری فرد به نقایص انتخاباتی موجود در کشور اشاره و تصریح کرد: یک نقص بزرگ انتخابات ایران عدم اعلام تشکل‌ها برای حضور در انتخابات تا دقیقه 90 است، مثلا در انتخابات آمریکا از یک سال قبل کاندیداها در کنگره مشخص هستند اما در کشور ما هیچ گروهی تاکنون به صورت رسمی اعلام موضع رسمی نکرده است.

غفوری فرد درباره فعالیت ائتلاف راه ملت و پیروان ولایت در انتخابات ریاست جمهوری آتی گفت:‌ این ائتلاف به طور حتم با صدای ملت ادغام خواهد شد که در نهایت تحت عنوان "صدای ملت" برای انتخابات ریاست جمهوری فعالیت خواهد کرد.



دبیر کل ائتلاف راه ملت و پیروان ولایت درباره کاندیدای ائتلاف جدید صدای ملت گفت: با توجه به شرایط موجود برای افزایش اتحاد و هم افزایی با گروه‌های مختلف هماهنگ خواهیم بود.

غفوری فرد با اشاره به حضور اصلاح‌طلبان در انتخابات آتی گفت: قطعا اصلاح‌طلبان به چند گروه تقسیم می‌شوند اما بعید می‌دانم که به اتحاد برسند و این در حالیست که عارف فعالیت‌های انتخاباتی خود را آغاز کرده و گروه‌های دیگر اصلاح‌طلب نیز برنامه‌هایی را در دست اجرا دارند.



غفوری فرد درباره حضور مستقلین در انتخابات آینده گفت: رضایی و قالبیاف نیز ممکن است به صورت مستقل وارد عرصه شوند و از گروه احمدی نژاد نیز مشایی و یا شخص دیگری می‌آید، پس انتخابات آینده چند قطبی خواهد بود و حداقل در مرحله اول هشت کاندیدا خواهد داشت.

عضو جامعه اسلامی مهندسین با اشاره به نحوه ورود طیف هاشمی به انتخابات گفت: هاشمی رفسنجانی و دوستان وی ائتلافی را در انتخابات ریاست جمهوری ایجاد می‌کنند.

غفوری فرد درباره حضور مشایی گفت: اخبار بسیار متعددی درباره مشایی به گوش می‌رسد و اخیرا روزنامه ایران اعلام کرده که مطابق نظر سنجی‌ها مشایی محبوب‌ترین شخصیت سیاسی است و این اعلام حضور است؛ ولی مطمئن هستم که از طیف احمدی نژاد یک نفر کاندیدا خواهد شد.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی درباره نحوه ورود متکی، خاطر نشان کرد: متکی به صورت مستقل کاندیدا نمی‌شود و در قالب جبهه پیروان خط امام و رهبری حضور خواهد داشت.

۱۳۹۱/۵/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...