نسخه چاپی

مشاور سردار سلیمانی روایت كرد:

نجات داعش از شكست قطعی در محاصره سعدیه توسط آمریكا

عکس خبري -نجات داعش از شكست قطعي در محاصره سعديه توسط آمريكا

سردار ایرج مسجدی گفت: در حوزه نظامی به دلیل ایجاد امنیت و تأمین باید اقداماتی را انجام بدهید كه دشمن از هر فاصله ای نتواند كشور را مورد دسترسی قرار دهد.

مشاور عالی فرماندهی قدس سپاه پاسداران گفت: اگر شهدای مدافع حرم نبودند، باید هزاران شهید در مرزهای جمهوری اسلامی تقدیم می کردیم.
به گزارش نما ،سردار ایرج مسجدی در چهملین روز شهادت روح الله قربانی در جمع همکلاسی های سابق او مدرسه شهدای مؤتلفه اسلامی در وصف مدافعان حرم اظهار داشت:امروز برای تبیین جایگاه شهید روح الله قربانی و تمامی شهدای مدافع حرم از سرداران تا رزمندگان این جبهه که هرکدام افتخاری برای کشور هستند، باید دشمن را به درستی بشناسیم. جریانات تکفیری چون داعش، القاعده، جبهةالنصرة، جیش حر و سپاه صحابه و... جریان الحادی و تروریستی هستند که در مرحله اول علیه شیعه و در مرحله دوم علیه مسلمانان، باهدف از بین بردن تمام مقدسات و ارزشهای من و شما تشکیل شده اند. آنها اماکن مقدسه و حرمین شریف ائمه اطهار(ع) را از مصادیق شرک می دانند و کشتن تمام شیعیان را به اتهام شرک برخود واجب می دانند.
وی افزود: در بیان استراتژی و راهبردهای جریان تکفیری باید گفت، داعش زاییده یک تفکر و اعتقاد است؛ آنها معتقدند که تمام این دولتهایی که امروز به نام دولت اسلامی تشکیل شده از جمله جمهوری اسلامی، حکومت اسلامی و ... ساخته و پرداخته غرب است و همه آنها مزدور و باطل هستند و تنها دولت حق تشکیل خلافت اسلامی و برگشت به دوران سلفیت و صدر اسلام است، لذا برای رسیدن به این خلافت، تمام سرزمین های اسلامی بدون هیچ مرزی تحت اداره این خلافت باشد وهمه مسلمانان باید با خلیفه مسلمین که امروز ابوبکر بغداد است، بیعت کند و الا ناحق و باطل هستند و باید از بین برود.
سردار مسجدی ادامه داد: جریانات تکفیری معتقدند برای رسیدن به این خلافت ما باید جهاد کنند و عملیات استشهادی و یا انتحاری علیه دو دسته کفار و مشرکین انجام بدهند. در بیان مصادیق مشرکین، شیعیان و اهل تسنن مخالف این جریان هستند و کفار یهودیان و مسیحان مورد نظرشان است. استدلال آنها برای از بین بردن مسلمان در مرحله اول هم این است که ما باید خط مقدم ( شیعیان) رابشکنیم و با فتح سنگر به سنگر به کفار برسیم. لذا برای آنها جنگیدن با علویون درسوریه، شیعیان در عراقزیدیه در یمن و مرکز ام القری شیعه جمهوری اسلامی ایران در اولویت است و بعد از تشکیل خلافت و قدرت جنگ آنها با کفار شروع خواهد شد. لذابا فتح دمشق، بغداد، صنعا و تهران به دنبال تشکیل قلمرو اسلامی هستند.
وی تصریح کرد: در حوزه نظامی به دلیل ایجاد امنیت و تأمین باید اقداماتی را انجام بدهید که دشمن از هر فاصله ای نتواند کشور را مورد دسترسی قرار دهد. امروز تأمین و امنیت جمهوری اسلامی این نیست که تنها ارتش و سپاه را در مرزهای جمهوری اسلامی در مهران و شلمچه و حاج عمران و ایلام و ... بگذارید و دشمن در مرز با شما بجنگد؛ بلکه امنیت این است که دشمن را در عمق استراتژیک خاک خودتان دنبال و سرکوب کنید.
مشاور سردار سلیمانی افزود: وظیفه نیروی قدس مدیریت،سازماندهی،پشتیبانی،کارمستشاری و هدایتهای اطلاعاتی-عملیاتی و اداراه بحرانهای امنیتی درخارج کشور در دفاع از نهضتهای اسلامی-انقلابی، مجاهدین، شیعیان و مظلومین است.
سردارمسجدی خاطر نشان کرد: شهدای ما، مدافع حرم شریف ائمه اطهار(ع) به جهت اعتقادی و از سویی مدافع امنیت جمهوری اسلامی هستند. چرا که اگر نبودند این شهدا، ما باید هزاران شهید را در مرزهای جمهوری اسلامی تقدیم می کردیم. امروزما برای تامین امنیت کشور باید داعش را در حلب، دمشق، جرف السخر و شمال سامرا وموصل سرکوب کنیم و الا اگر داعش در دمشق و عراق قدرت می گرفت، ما درگیرجنگی بسیارسخت و شهدای بسیار زیاد و هزینه های جبران ناپذیر در مرزهای جمهوری اسلامی می شدیم. بنابراین ما امنیت کشور را در عمق درگیری با دشمن تعقیب کرده ایم. لذا ما امنیت کشور را مدیون شهدای حرم هستیم.
وی از حضور تعداد بسیار زیادی از شیعیان از اقصی نقاط جهان در جنگ با داعش خبر دادو اظهار داشت: بخش قابل توجهی از نیروهایی که در سوریه در حال مبارزه با تکفیری ها می جنگند، فاطمیون و حیدریون ، مجاهدینی که غیر ایرانی و غیر سوری هستند که از جنوب لبنان و عراق و افغانستان اعزام به جبهه حق شدند و علیه تکفیریها سازماندهی شدند، که تعداد شهدای آنها از ما بیشتر است.
مسجدی با اشاره به نقش حمایتی مدعیان دروغین حقوق بشر و مبارزه با تروریست درمنطقه گفت: اما نقش آمریکاییها در حوادث منطقه این است که آنها جبههداعش را تقویت می کنند.چنانکه در عراق داعش در منطقه ای بنام جلولا و سعدیه در محاصره قرار گرفت و مناطق دیگر هم توسط نیروهای مردمی عراق تصرف شد. به طوری که گروهک تکفیری داعش در این منطقه محاصره شد، 4روز آمریکاییها برای آنها سلاح و مهمات و امکانات آوردند که منجر به پیروزی نیروهای عراقی و ایرانی نشد. در یمن هم امروز بندر مکلی و بخشهای استانهای یمن جنوبی به دست القاعده است. چرا یک هواپیما آمریکایی علیه آنها عملیات نمی کند؟! یا اینکه خبری در راستای از بین رفتن گروهکهای تکفیری توسط آمریکاییها دیده نمی شود! طبیعی است که منافع استکباردرتضعیف جبهه اسلامی خصوصا تشیع در منطقه است.

۱۳۹۴/۹/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...