نسخه چاپی

مدیران ما آمادگی پذیرش سرمایه‌گذاران خارجی را ندارند

استاندار سمنان با اشاره به اینكه مدیران این استان آمادگی پذیرش سرمایه‌گذاران خارجی را ندارند گفت: حتی یك طرح سرمایه گذاری ترجمه‌شده به زبان انگلیسی ندیدم.

به گزارش نما به نقل از تسنیم از شاهرود، محمدرضا خباز امروز در جلسه شورای اداری شهرستان شاهرود در سالن هلال‌احمر این شهرستان اظهار داشت:امروز سرمایه‌گذاران فراوانی بعد از قضیه برجام به این کشور مراجعه کرده‌اند که نتیجه استقامت و فداکاری از حفظ دستاوردهای هسته‌ای کشور است.

وی بابیان اینکه همه گرفتاری‌های موجود سرمایه و اعتبار می‌خواهد تصریح کرد: با توجه به اینکه درآمد این کشور کفاف این سرمایه‌ها و اعتبارات موردنیاز را نمی‌دهد؛ باید دنبال جذب و جلب سرمایه‌ها باشیم.

استاندار سمنان با تأکید بر اینکه سرمایه‌گذاری زبان سرمایه‌گذاری می‌خواهد خاطرنشان کرد: زبان اقتصادی طرح می‌خواهد که توجیه شده باشد.

خباز با تأکید بر لزوم ورود سرمایه‌گذاران بزرگ خارجی برای توسعه استان سمنان اظهار کرد: متأسفانه مدیران ما هنوز این آمادگی را ندارند و پروژه‌های ما نیز این آمادگی را ندارند.

وی بابیان اینکه ما باید پروژه‌هایمان را آماده کرده و پروژه‌های باقابلیت سرمایه‌گذاری خارجی تعریف‌شده باشد تصریح کرد: من هنوز یک پروژه آماده‌شده و ترجمه‌شده به زبان انگلیسی را در این استان ندیده‌ام.

استاندار سمنان با اشاره به نهایی شدن خط انتقال آب از سد کالپوش به شهرستان شاهرود به طول 160 کیلومتر لوله برای آب شرب این شهر گفت: از این شهرستان بیش از یک هزار شهید تحویل انقلاب شده است و ازاین‌رو خدمات به مردم شهیدپرور این شهرستان باید ویژه باشد.

خباز با اشاره به اهمیت نام‌گذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام سال دولت و ملت؛ همدلی و هم‌زبانی گفت: یکی از مهم‌ترین مسائل در هر منطقه ایجاد وحدت، هماهنگی، همدلی و هم‌زبانی است.

وی با اشاره به اینکه بیشتر اختلافات موجود ناشی از نفسانیت است عنوان کرد: قرار نیست همه هم‌فکر و هم‌رأی باشیم و اختلاف کارشناسی هیچ ایرادی ندارد؛ چراکه بحث‌ها علمی و کاربردی است.

استاندار سمنان با تأکید بر اینکه در استان سمنان و همه شهرستان‌های آن این وحدت برقرار است گفت: باید هم‌افزایی داشته باشیم؛ چراکه همه ما در داخل یک کشتی نشسته‌ایم.

۱۳۹۴/۹/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...