نسخه چاپی

دایی: كنیه ای نیستم!؛ سوالات پرسپولیس را از خودشان بپرسید

عکس خبري -دايي: کنيه اي نيستم!؛ سوالات پرسپوليس را از خودشان بپرسيد

سرمربی راه آهن معتقد است تیمش با توجه به نتیجه قابل قبولی كه در بازی با گهر كسب كرد، هنوز جای كار زیادی دارد.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، علی دایی در نشست خبری پس از بازی با گهر درود که با برد 3 بر یک تیمش همراه بود ابتدا از خبرنگاران درخصوص نتیجه پرسپولیس پرسید و زمانی که متوجه شد پرسپولیس از حریفش عقب افتاده اظهار تاسف کرد.
سرمربی راه آهن درباره بازی تیمش برابر گهر توضیح داد: «بازیکنان گل‌های زیادی در این بازی به ثمر رساندند. در نیمه دوم نیز سه چهار موقعیت خوب داشتیم که می‌توانستیم گل به ثمر برسانیم. در کل هر دو تیم بازی زیبایی را به نمایش گذاشتند. موقعیت‌های زیادی که هر دو تیم در این بازی خلق کردند نشان می‌داد که هر دو تیم به دنبال سه امتیاز بازی هستند.»


علی دایی همچنین با بیان اینکه تیمش کار زیادی برای بهتر شدن دارد مطرح کرد: «ما باید برد امروز را فراموش کنیم. هفته آینده بازی دشواری برابر سپاهان خواهیم داشت که باید به آن فکر کنیم. تمام هدف من در این فصل این است که تیمم را به بالای جدول برسانم.»
سرمربی راه آهن در ادامه در پاسخ به این پرسش که بهبود یافتن اوضاع مالی باشگاه چقدر توانسته به ایجاد انگیزه در تیم کمک کند خاطرنشان کرد: «مطمئنا از بزرگ‌ترین محاسنی که باشگاه راه آهن پیدا کرده این است که ما و بازیکنان دیگر دغدغه مالی نداریم. تمام بدهی‌ها پرداخت شده و همه مطالبات‌شان را گرفته‌اند. همچنین 40 درصد از پیش‌قرارداد این فصل نیز پرداخت شده و باشگاه همه جوره حمایت‌مان می‌کند. امیدوارم ما هم بتوانیم با تمرینات خوبی که انجام می‌دهیم زحمات باشگاه را جبران کنیم.»


دایی در ادامه در پاسخ به پرسش خبرنگاری درباره انتخاب کاپیتان پرسپولیس تاکید کرد: «من الان سرمربی راه آهن هستم و دوست ندارم درباره هیچ تیم دیگری اظهار نظر کنم. از شما هم درخواست دارم تا امسال تنها راجع به راه آهن از من سوال کنید.»
وی همچنین درباره رفتن محمدحسن انصاری فرد از باشگاه و اختلافات او با مدیرعامل پیشین راه آهن تصریح کرد: «در این باره از ایشان سوال کنید. من کار خودم را انجام می‌دهم و تنها مسائل فنی به من ربط دارد اما باید بگویم که اگر مالکان قبلی می‌ماندند، به هیچ وجه در راه آهن کار نمی‌کردم. از زمانی که مدیریت جدید آمده، باشگاه برنامه‌ریزی اصولی و درست و حسابی دارد و مشخص است که برای باشگاهداری آمده‌اند نه تیم‌ داری و همچنین می‌خواهند به بخش خصوصی کمک کنند. ما نیز باید تمام سعی‌مان را انجام دهیم تا بهتر از سال قبل باشیم.»


همچنین خبرنگاری که می‌پرسید آیا راه آهن به سرنوشت تیم‌هایی مثل صنعت نفت که فصل قبل تمرین‌هایشان را دیر شروع کرده بودند و با توجه به بازی‌های خوب‌شان در اول فصل نتوانستند موفقیت‌شان را بعد از نیم فصل ادامه دهند دچار خواهد شد بیان کرد: «ما صنعت نفت نیستیم و راه آهنیم. ما یک گروهیم که از تجربه تیم‌های دیگر استفاده می‌کنیم. هنوز 50 درصد توانایی‌مان را بروز نداده‌ایم و باید بیشتر از این کار کنیم. می‌دانیم که باید تمرینات بیشتری را انجام دهیم و مطمئن باشید این فصل را آسان نمی‌گیریم و تا آخر فصل با قدرت کار می‌کنیم تا به سرنوشت تیم‌هایی مثل نفت آبادان دچار نشویم.»


دایی در پایان درباره روبوسی پیش از بازی با تارتار و نیکبخت و ... گفت: «ما میزبان این بازی بودیم و وظیفه داشتیم که به این شکل از آن‌ها میزبانی کنیم. تارتار در این بازی مهمان من بود هرچند اتفاقی هم بین ما نیفتاده و هرچه بوده دیگر تمام شده است. ما آدم‌های کینه‌ای نیستیم که بخواهیم تا آخر عمر از یکدیگر دلخور باشیم و موضوعی را کش دهیم. به هر حال من دلم از تارتار گرفته بود اما باید با هم خوش و بش می‌کردیم. من برای مهدی آرزوی موفقیت می‌کنم چون با هم در پرسپولیس همکاری می‌کردیم و هم‌بازی بودیم. این مسائل حاشیه‌ای نمی‌تواند ما را از هم جدا کند و نباید آن را ادامه دهیم.»

۱۳۹۱/۵/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...