نسخه چاپی

زمان آغاز نقل و انتقالات نیم فصل

به گزارش نما - سایت سازمان لیگ نوشت: رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ فوتبال ایران با توجه به نزدیک شدن به فصل نقل و انتقالات نیم فصل باشگاه‌های لیگ برتر و دسته اول، توضیحاتی در این مورد ارائه داد.

مصطفی شهبازی، اظهار کرد: پنجره نقل و انتقالات نیم فصل جاری از 2 دی تا ساعت بیست و چهار 29 دی 94 باز خواهد بود.
این مقام مسئول افزود: در این مورد، هر باشگاه لیگ حرفه‌ای شامل لیگ برتر و دسته اول، می‌تواند حداکثر با 6 بازیکن عقد قرارداد کرده و پس از ثبت در مسابقات از آنان استفاده کند.
وی گفت: اگر باشگاهی تا سقف 27 نفر شش بازیکن جای خالی داشته باشد، مستقیما عقد قرارداد کرده و ثبت می‌کند و اگر تا سقف 27 نفر جا نداشته باشد می‌تواند با شش نفر فسخ قرارداد کرده و بازیکن جدید جایگزین کند.
وی بیان کرد: باشگاه‌هایی که از سه سهمیه آزاد استفاده کرده‌اند، در صورت فسخ قرارداد با این بازیکنان نمی‌توانند بازیکن دیگری جایگزین کنند.
شهبازی گفت: اگر باشگاه‌ها از چهار بازیکن سهمیه خارجی استفاده کرده باشند و در بازه زمانی نیم فصل، حتی با 4 بازیکن هم فسخ قرارداد کنند، می‌توانند با شرایط و مقررات آیین نامه نقل و انتقالات بازیکن خارجی جایگزین کنند.
رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ بیان کرد: در صورتی که باشگاه‌های لیگ برتر از 8 بازیکن زیر 21 سال استفاده کرده باشند و در این‌بازه زمانی نیم فصل با هر چند نفر از این هشت بازیکن فسخ قرارداد کنند می‌توانند به همان تعداد بازیکن جایگزین کنند.
وی در پایان گفت: باشگاه‌ها به غیر از استخدام بازیکنان مجاز (6 نفر) می‌توانند بازیکنان مصدوم خود را با تایید کمیته پزشکی از لیست خارج و جایگزین کنند، اما بازیکن مصدوم خارج شده تا پایان فصل مجاز به همراهی هیچ تیمی نخواهد بود.

۱۳۹۴/۹/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...