نسخه چاپی

انتشار ترانه «آرمیتا»

عکس خبري -انتشار ترانه «آرميتا»

مامان می گوید: بگو آقا. من هم می‌گویم خب مگر چه اشكالی دارد بگویم بابا؟ ایشان بابای همه هستند. این جملات برای اغلب ما آشناست و آرمیتا دختر شهید داریوش رضایی نژاد را در شبكه های تلویزیونی دیده ایم كه با لحن صمیمی و كودكانه اش برایمان از دیدار رهبر و دلتنگی‌هایش حرف می زند.

اين روزها كه همـــزمان با سالگرد شهادت داريوش رضايي نژاد يكي از دانشمندان هسته‌اي كشورمان است، فرزندش آرميتا از دلتنگي هايش براي پدر گفت و هر بيننده‌اي را محو سادگي كودكانه‌اش كرد.

آرميتا برايمان از احساساتي گفت كه همه مي شناسيمش... از تكيه كردن به شانه پدر و حرف زدن با او.

آرميتا با همان چهره و لحن كودكانه‌اش در سالگرد پدر خطاب به تروريست‌ها گفت: من آرميتا دختر شهيد رضايي‌نژاد به شما جهانخواران مي‌گويم كه نمي‌توانيد مانع پيشرفت كشور عزيزمان ايران شويد‌.

حرف‌هاي آرميتا از جنسي است كه همه ما آن را مي‌فهميم و هر كس هر كجاي جهان حرف هاي او را بشنود، آن را درك مي‌كند و معناي دلتنگي هاي يك دختر شش ساله را خوب مي‌شود فهميد و حس كرد.

اما روز گذشته خبري متفاوت از آرميتا و دلتنگي‌هايش منتشر شد. اين بار دلتنگي‌هاي كودكانه او در قالب يك قطعه موسيقي از سوي دفتر مطالعات جبهه فرهنگي انقلاب اسلامي با صداي حامد زماني و شعري از محمد مهدي سيار منتشر شده و قرار است بزودي آرميتا اين شعر را با صداي خودش دكلمه كند.

در بخش پاياني اين ترانه آمده است: بابا غصه نخور، اين درد دل بود / توي نقاشيام فردا قشنگه / نگهدار تا هميشه خنده‌هاتو / كه فرداهاي آرميتا قشنگه.

۱۳۹۱/۵/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...