نسخه چاپی

بازیكنی كه دیشب كام پرسپولیس را تلخ كرد

عکس خبري -بازيکني که ديشب کام پرسپوليس را تلخ کرد

تلخی تماشای فوتبال ناب فجر زمانی برای پرسپولیسی جماعت بیشتر می شود كه بدانیم بهترین بازیكن دیشب كاندیدای اول حضور در جمع قرمزها به عنوان هافبك دفاعی بود اما باشگاه پرسپولیس خیلی راحت از او گذشت!

به گزارش نما به نقل از گل، رضا حقیقی شاندیز همان جوان رعنای مشهدی که نامش خیلی ها را به یاد شیشلیک های ویژه و استثنایی دیارش می اندازد در بازی با پرسپولیس درست به اندازه همان شیشلیک ها تاپ و تماشایی بود.
رضا که در 22 سالگی بازوبند کاپیتانی فجر را به بازو بست در مقابل تیم میلیاردی پرسولیس یک لیدر تمام معنا بود. شماره 9 زردها هرگز در آزادی خودش را نباخت و در این میدان بزرگ معلوم شد که چرا کارلوس کی روش او را به تیم ملی دعوت می کند؟


اما تلخی تماشای فوتبال ناب رضا برای پرسپولیسی جماعت وقتی بیشتر شد که بدانیم او کاندیدای اول حضور در جمع قرمزها به عنوان هافبک دفاعی بود اما باشگاه پرسپولیس خیلی راحت از دردسر گرفتن رضایتنامه او گذشت و با و جود اعلام تمایل چند باره این بازیکن برای قرمز پوش شدن دنبال گزینه خارجی رفت که در این دو بازی هیچ تاثیری در بازی پرسپولیس نداشته است.


دیشب سوسا و حقیقی روبروی هم بازی کردند اما نیازی به دقیق شدن در بازی آنها نبود و براحتی می شد گفت حقیقی بازیکن با کیفیت تر ی نسبت به همتای خود در تیم حریف است.دیشب شاندیز هم گل زد هم بازیسازی کرد هم یک هافبک دفاعی تمام عیار بود که مقابل خط دفاعی تیمش را خیلی خوب جمع می کرد و البته در چربیدن بازی خط میانی تیمش به پرسولیس مرداول میدان بود.
حتما بعد از این بازی مدیران پرسپولیس از بابت جذب نکردن حقیقی افسوس می خورند وهواداران پرسپولیس هم به این نکته خواهند رسید که در همین لیگ خودمان هافبک تدافعی بهتر از سوسا هم داشتیم اماچه باید کرد که همواره نمی توان تصمیم منطقی تر را گرفت و این اشتباهات بزرگ جایی ویژه در بستن تیم های بدون سرمربی دارد!


۱۳۹۱/۵/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...