نسخه چاپی

ساخت مدرسه بسیار ساده‌تر از ساخت بیمارستان

به گزارش نما - تسنیم نوشت: مدیر عامل مجمع خیرین سلامت استان تهران گفت: ساخت مدرسه بسیاری ساده‌تر از ساخت بیمارستان است زیرا ساخت بیمارستان بسیار پیچیده است و از طرفی نیز خیرین حوصله این پیچیدگی‌ها را ندارند.

مسعود توانا با اشاره به اینکه این مجمع دارای 220 شعبه در سراسر کشور است، اظهار داشت: تاکنون 3800 پروژه توسط مجمع خیرین سلامت ایجاد شده است و 3800 میلیارد تومان از طریق این مجمع در قالب کمک‌های نقدی و غیرنقدی تامین شده است.

مدیر عامل مجمع خیرین سلامت استان تهران ادامه داد: ساخت مدرسه بسیاری ساده‌تر از ساخت بیمارستان است زیرا ساخت بیمارستان بسیار پیچیده است و از طرفی نیز خیرین حوصله این پیچیدگی‌ها را ندارند.

توانا در نشست خبری دومین همایش تجلیل از خیرین سلامت و حامیان دانشگاه علوم پزشکی تهران عنوان کرد: متاسفانه شهرستانهای تهران از فقر بسیاری رنج می‌برند که می‌توان از شرق تهران (فیروزکوه) تا غرب تهران (ملارد) اشاره کرد که دچار کمبود فضاهای بیمارستانی هستند به طوری که در سه شهر ملارد، شهریار و... در بین جمعیت یک میلیون و 200 هزار نفری فقط 400 تخت بیمارستانی وجود دارد.

مدیر عامل مجمع خیرین سلامت استان تهران بیان داشت: برطبق آمارها کشور دارای 98 تخت بیمارستانی است که 50 هزار تخت آن فرسوده است و 40 هزار تخت بیمارستانی نیز کمبود وجود دارد و این در حالی است که ساخت هر تخت بیمارستانی 400 میلیون تومان هزینه می‌برد.

۱۳۹۴/۱۰/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...