نسخه چاپی

انصارالله یمن 208 زندانی را آزاد كرد

محمد علی الحوثی رئیس كمیته انقلابی جنبش انصار الله 208 زندانی را به مناسبت حلول سالگرد میلاد رسول گرامی اسلام حضرت محمد (ص) آزاد كرد.

به گزارش نما به نقل از (سبا) رئیس کمیته انقلابی عالی انصار الله دستور آزادی زندانیان گرفتاری را که دارای مشکلات مالی هستند طبق شرایط ومعیارهای کمیته عالی نظارت بر زندانیان وکمک به آنها صادر کرد.
بر اساس این حکم دولت، طبق معیارهای مشخص از سوی این کمیته ،پرداخت مبلغ 335 میلیون ریال از مبالغی را که زندانیان گرفتار برای آزادی خود باید بپردازند به عهده گرفت.
جنبش انصار الله جنبشی مردمی - انقلابی است که در حال حاضر در دو جبهه مقابله با متجاوزان عربستانی وتروریست های القاعده وداعش در یمن مبارزه می کند.
عربستان به همراه برخی کشورهای عربی و با پشتیبانی آمریکا از ششم فروردین سال جاری حملات گسترده ای را علیه یمن آغاز کرد تا 'عبد ربه منصور هادی' رییس جمهوری مستعفی و فراری این کشور را به حاکمیت باز گرداند و از قدرت گرفتن انقلابی های یمن که امنیت شهرهای این کشور را تأمین می کنند، جلوگیری کند.
تاکنون بیشتر تاسیسات زیربنایی، خدماتی، بیمارستان ها و مدارس و حتی منازل مردم این کشور مورد حملات جنگنده های کشورهای ائتلاف قرار گرفته که بر اثر آن هزاران یمنی از جمله صدها زن و کودک شهید، زخمی و آواره شدند.

۱۳۹۴/۱۰/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...