نسخه چاپی

سقوط پهپاد آمریكایی در پاكستان

عکس خبري -سقوط پهپاد آمريكايي در پاكستان

رسانه‌های محلی پاكستان شنبه شب در خبری فوری اعلام كردند یك فروند هواپیمایی بدون سرنشین جاسوسی آمریكا در منطقه وزیرستان شمالی سقوط كرده است. ایرنا به نقل از شبكه‌های خبری محلی گزارش داد این پهپاد آمریكایی در بخش میرعلی در منطقه وزیرستان شمالی واقع در شمال غربی پاكستان سقوط كرده است. تاكنون هیچ مرجع رسمی و مقام دولتی این خبر را تایید نكرده است. رسانه‌های خبری علت سقوط این پهپاد را اعلام نكرده‌اند ولی از برخی منابع از اخباری همچون اصابت موشك به پهپاد ونقص فنی برای سقوط آن خبر داده‌اند. پهپادهای آمریكایی به طور معمول به منطقه وزیرستان شمالی به بهانه هدف قراردادن اعضای گروه‌های طالبان و القاعده حملاتی را انجام می‌دهند.

رسانه‌هاي محلي پاكستان شنبه شب در خبري فوري اعلام كردند يك فروند هواپيمايي بدون سرنشين جاسوسي آمريكا در منطقه وزيرستان شمالي سقوط كرده است.

ايرنا به نقل از شبكه‌هاي خبري محلي گزارش داد اين پهپاد آمريكايي در بخش ميرعلي در منطقه وزيرستان شمالي واقع در شمال غربي پاكستان سقوط كرده است.

تاكنون هيچ مرجع رسمي و مقام دولتي اين خبر را تاييد نكرده است. رسانه‌هاي خبري علت سقوط اين پهپاد را اعلام نكرده‌اند ولي از برخي منابع از اخباري همچون اصابت موشك به پهپاد ونقص فني براي سقوط آن خبر داده‌اند.

پهپادهاي آمريكايي به طور معمول به منطقه وزيرستان شمالي به بهانه هدف قراردادن اعضاي گروه‌هاي طالبان و القاعده حملاتي را انجام مي‌دهند.

۱۳۹۰/۱۲/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...