نسخه چاپی

رد اعتراض بارسایی‌ها در كمیته استیناف یوفا

اعتراض بارسلونا به مجازاتی كه از سوی اتحادیه فوتبال اروپا برای این باشگاه در نظر گرفته شده است، مورد قبول واقع نشد.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، مجازاتی که اتحادیه فوتبال اروپا برای باشگاه بارسلونا به خاطر شعارهای و فعالیت‌های سیاسی هوادارانش در ورزشگاه نوکمپ برابر بایرلورکوزن در مرحله گروهی لیگ قهرمانان فصل جاری در نظر گرفته است، همچنان پابرجا خواهد ماند، چرا که کمیته استیناف یوفا اعتراض آبی‌و‌اناری‌ها را رد کرده است.

در جریان آن بازی گروهی از هواداران بارسلونا با آوردن پرچم ایالت کاتالونیا موسوم به «استلاداس»، شعارهایی در حمایت از استقلال این ایالت از اسپانیا سر دادند و سرود لیگ قهرمانان اروپا را نیز هو کردند که به دلیل آن، قهرمان اروپا 40 هزار یورو جریمه نقدی شد. باشگاه بارسلونا این جریمه را ناعادلانه و آزادی بیان را حق هواداران خود دانسته است.

با رد شدن اعتراض بارسلونا از سوی کمیته استیناف یوفا، حالا این باشگاه قصد دارد از طریق دادگاه داوری در ورزش (CAS) برای لغو جریمه‌اش اقدام کند.

این دومین مجازاتی است که در یک سال اخیر از سوی یوفا برای باشگاه بارسلونا در نظر گرفته می‌شود. مجازات اول که 50 هزار یورو بود به خاطر تخلف هواداران بارسلونا در فینال لیگ قهرمانان فصل گذشته برای آبی‌و‌اناری‌ها در نظر گرفته شده بود.

طبق قوانین انضباطی یوفا، استفاده از الفاظ و نشانه‌هایی که هیچ ارتباطی با دنیای ورزش ندارند، در استادیوم‌ها ممنوع و تخلف محسوب می‌شود.

۱۳۹۴/۱۰/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...