نسخه چاپی

كاندیداتوری یكی دیگر از وزرای دولت سابق

صادق خلیلیان وزیر جهاد كشاورزی در دولت دهم با حضور در فرمانداری تهران، داوطلب كاندیداتوری انتخابات مجلس شورای اسلامی شد.

به گزارش نما به نقل از مهر، صادق خلیلیان وزیر جهاد کشاورزی در دولت دهم با حضور در فرمانداری تهران، داوطلب کاندیداتوری انتخابات مجلس شورای اسلامی شد.

وی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه انتخابات یک حرکت ملی است و همه آحاد مردم باید در آن شرکت کنند، گفت: همه باید در انتخابات شرکت کنند؛ چه به عنوان کسی که نامزد انتخابات شده و یا رأی دهند.

خلیلیان افزود: با شور و شوقی که در جامعه وجود دارد، افرادی که احساس می‌کنند می‌توانند به عنوان نماینده مجلس به مردم خدمت کنند، باید خود را در معرض رأی مردم قرار داده تا بتوانیم مجلس پویا و کارآمدی داشته باشیم.

وزیر جهاد کشاورزی در دولت دهم با اشاره به اینکه بنده جزو اصولگراها هستم، افزود: اگر هر لیستی در بین اصولگرایان تشکیل شده که من را در آن قرار دهند، استقبال می‌کنم؛ این طبیعی است.

وی با بیان اینکه از طرف احمدی‌نژاد در انتخابات شرکت نمی‌کنم، خاطرنشان کرد: احمدی‌نژاد اعلام کرده که در انتخابات مجلس هیچ‌گونه حمایت و پشتیبانی ازفرد یا گروهی نمی‌کند.

خلیلیان گفت: به نظر می‌رسد وحدت اصولگرایان در حال محقق شدن است.

۱۳۹۴/۱۰/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...