نسخه چاپی

سوپر استار هالیوود در نقش یاسر عرفات! +عكس

عکس خبري -سوپر استار هاليوود در نقش ياسر عرفات! +عکس

جرج كلونی قرار است در فیلم سینمایی «یاسر» در نقش یاسر عرفات رهبر فقید فلسطینی بازی كند و حضور استیون اسپیلبرگ در میان تهیه‌كنندگان نگرانی فلسطینی‌ها از نحوه ارائه چهره عرفات را برانگیخته است.


به گزارش نما به نقل از فارس، جرج کلونی بازیگر هالیوود با دو شرکت «دریم ورکز استودیوز» و «انستیتو فیلم دوحه» برای بازی در نقش یاسر عرفات به توافق رسیدند.

بنابر این گزارش، قرار است فیلم سینمایی «یاسر» درباره یاسر عرفات رهبر فقید فلسطین به صورت سه بعدی ساخته شود و در آن «آن هاتاوای» بازیگر زن هالیوودی نقش همسر عرفات را بازی خواهد کرد.

دو شرکت «دریم ورکز استودیوز» و «انستیتو فیلم دوحه» اطلاعاتی از محتوای فیلم سینمایی یاسر عرفات منتشر نکرده‌اند اما به نوشته منابع خبری داستان این فیلم از ورود یاسر عرفات به مبارزه با صهیونیست‌ها در کودکی تا مرگ او و حوادثی چون انتفاضه اول فلسطین، قراردادهای سازش اسلو و کمپ دیوید و نهایتا محاصره چند ساله وی که منجر به مرگش شد را در برمی‌گیرد.

بنابر این گزارش گفته شده استیون اسپیلبرگ نیز در تهیه این فیلم سینمایی حضور خواهد داشت و حضور وی به عنوان طرفدار جریان صهیونیست جهانی، نگرانی فلسطینی‌ها درباره نحوه ارائه چهره عرفات در این فیلم را افزایش داده است.

۱۳۹۱/۵/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...