نسخه چاپی

مقام صهیونیست:ایران بزرگ ترین تهدید فراروی اسراییل است

عاموس گلعاد رئیس دایره سیاسی و امنیتی در وزارت امنیت رژیم صهیونیستی ایران را بزرگ ترین تهدید علیه رژیم اشغالگر قدس دانست.

به گزارش نما به نقل از العالم، این مقام صهیونیست در گفت وگو با روزنامه صهیونیستی "ماکورریشون" که امروز جمعه منتشر شد، گفت: مهم ترین چالش فراروی ما آن است که تهدید ایران را زیر نظر بگیریم و امکان تحقق یافتن تهدید هسته ای از سوی این کشور علیه ما همچنان وجود دارد.
وی همچنین مدعی شد: دستیابی ایران به توافق هسته ای با کشورهای بزرگ به ایرانیان منابع بیشتری برای ایجاد یک قدرت نظامی بزرگ خواهد بخشید. توافق هسته ای برای تهران یک گام تاکتیکی است. مهم ترین موضوع رویکرد راهبردی ایران یعنی تقویت امپراطوری فارس و تقویت اصول آن است.
گلعاد درادامه با اشاره به ارتباط ایران و حزب الله ادعا کرد: حزب الله 100 هزار موشک در اختیار دارد وهیچگاه در طول تاریخ همانند امروز بیش از صد هزار موشک به سمت اسراییل نشانه نرفته بود.
وی گفت: حزب الله به دلیل سیاست بازدارنده تل اویو و درگیر بودن در جنگ جاری در سوریه به اسراییل حمله نمی کند.
گلعاد درباره روابط میان اسراییل و روسیه گفت: ما از مسکو خشنود نیستیم زیرا روسها تسلیحات پیشرفته در اختیار ایران و سوریه قرار می دهد که این تسلیحات به دست حزب الله می رسد. البته میان تل اویو و مسکو گفت وگوهای نامحدود در تمامی زمینه ها جریان دارد و گفت وگوی ما با روس ها بسیار روشن و بی پرده است.

۱۳۹۴/۱۰/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...