نسخه چاپی

آخرین تصمیم ها در خصوص سهمیه بنزین

عکس خبري -  آخرين تصميم ها در خصوص سهميه بنزين

وی همچنین از ساماندهی سواری های آژانس ها خبر داد و گفت: بخشی از خودروهایی كه قبلاً در آژانس ها بودند ، اما امروز دیگر در آژانس ها فعالیت نمی كنند ، باید سهمیه آنها عادی شود و سواری هایی هم كه عضو آژانس ها هستند اما سهمیه آنها عادی است ، باید اصلاح شود و پس از آن برای ارائه خدمات بیمه ای هم اقدام خواهد شد.

قائم مقام ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور هر گونه مطلبی را مبنی بر کاهش سهمیه سوخت موتورسیکلت ها رد کرد و گفت: هدف ما ساماندهی ناوگان است و موتورسیکلت هایی که پلاک ملی ندارند ، باید آن را تهیه کنند و در مواردی که عمر آنها بیش از 10 سال باشد، فرسوده محسوب می شوند.

عبدالله جلالی در گفتگو با رادیو اقتصاد گفت: هیچ تصمیمی برای کاهش سهمیه سوخت نداریم و باید صاحبان موتورسیکلت ها برای ساماندهی و دریافت پلاک ملی اقدام کنند.

وی همچنین از ساماندهی سواری های آژانس ها خبر داد و گفت: بخشی از خودروهایی که قبلاً در آژانس ها بودند ، اما امروز دیگر در آژانس ها فعالیت نمی کنند ، باید سهمیه آنها عادی شود و سواری هایی هم که عضو آژانس ها هستند اما سهمیه آنها عادی است ، باید اصلاح شود و پس از آن برای ارائه خدمات بیمه ای هم اقدام خواهد شد.

به گزارش مشرق،وی در مورد واریز اضافه سهمیه ویژه 4 استان و شهر تهران در فصل گرما گفت: به دلیل ساماندهی کارت های سوخت و تبدیل بنزین 100 تومانی به 400 تومانی، مدیریت همزمان دو موضوع ممکن نشد و از این ماه قرار است واریز شود و این سهمیه حذف نمی شود.

۱۳۹۱/۵/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...