نسخه چاپی

بازتاب سخنان دیشب رهبری در رویترز

خبرگزاری رویترز، بیانات شب گذشته مقام معظم رهبری در بین مسوولین نظام اسلامی را در گزارشی مفصل بازتاب داده است.


به گزارش نما به نقل از فارس، رویترز در این گزارش نوشته است که رهبر عالی ایران از سیاست‌مداران ایرانی خواسته است که متحدتر باشند.

این خبرگزاری سپس به نقل از مقام معظم رهبری تصریح کرده است که تحریم‌های ضدایرانی غرب، دولت‌مردان ایران را به پیگیری برنامه هسته‌ای مصمم‌تر خواهد کرد.

رویترز در ضمن بازتاب سخنان رهبر انقلاب، تلاش کرده چنین ادعا کند که تحریم‌های اخیر غرب بر ضد جمهوری اسلامی ایران، تاکنون تبعات اقتصادی زیادی داشته است.

این خبرگزاری مشهور انگلیسی در بازتاب بیانات مقام معظم رهبری سعی کرده است تا بر تاکید ایشان بر لزوم وحدت بیشتر بین مسوولین تمرکز کند. این خبرگزاری به نقل از رهبر انقلاب اسلامی نوشته است: "واقعیت آن است که مشکلاتی وجود دارد و نباید آنها را به این سو یا آن سو نسبت داد. در عوض این مشکلات باید با اتحاد حل شوند."

رویترز همچنین علاوه بر تاکید مستمر بر تحریم‌های ضد ایرانی غرب، با رویکردی شیطنت‌آمیز تلاش کرده چنین جلوه دهد که بین مسوولین نظام از جمله دولت و مجلس اختلاف وجود دارد.

این خبرگزاری در بخش دیگری از بازتاب بیانات رهبر انقلاب، به این فرموده ایشان اشاره کرده که تحریم‌ها بیش از ایران غرب را تحت تاثیر قرار می‌دهد و نوشته است که رهبر انقلاب اسلامی در این خصوص به طور ویژه به منطقه یورو اشاره کرده است.

بر اساس این گزارش، رهبر جمهوری اسلامی ایران تصریح کردند که ایران فشارهای اقتصادی را پشت سر خواهد گذاشت و ادامه این فشارها به نفع کشورهای غربی نیست.

رویترز به نقل از مقام معظم رهبری تاکید کرده است که فشارها باعث تجدید نظر مقامات ایران در محاسباتشان نخواهد شد و باعث می‌شود که مسوولین با عزم بیشتر در راه ملت قدم بردارند.

به نوشته رویترز، رهبر عالی ایران معافیت برخی کشورها از تحریم را نشانه آن دانست که تحریم در درازمدت قابل ادامه نیست و تمام این واقعیات نشان می‌دهند که ایران باید به مسیر مقاومت ادامه دهد.

۱۳۹۱/۵/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...