نسخه چاپی

یعلون حزب‌الله را به جنگ تهدید كرد

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی روز شنبه در پاسخ به سوالی در مورد احتمال پاسخ حزب‌الله به ترور سمیر قنطار، حزب‌الله را به جنگ تهدید كرد.

به گزارش نما به نقل از خبرگزاری دانشجو، موشه یعلون وزیر جنگ رژیم صهیونیستی روز شنبه با پذیرش تلویحی مسئولیت ترور «سمیر القنطار» از فرماندهان ارشد حزب‌الله، بار دیگر لبنان را به جنگ تهدید کرد.

یعلون که در برنامه «در برابر رسانه» کانال 2 تلویزیون رژیم صهیونیستی صحبت می‌کرد، در پاسخ به این سوال که شاید حزب‌الله به اقدام هفته گذشته جنگنده‌های این رژیم پاسخ دهد، گفت حزب‌الله باید «به جنگ 2006 لبنان فکر کند.»

در یک هفته‌ای که از عملیات اسرائیل در حومه دمشق می‌گذرد، این رژیم به صورت مستقیم و غیرمستقیم تلاش کرده است که حزب‌الله را از پاسخ دادن به این اقدام بازدارد.

امروز روزنامه القبس کویت به نقل از منابع آگاه نوشت که اسرائیل از کشورهای اروپایی خواسته است که به حزب‌الله برای عدم پاسخ به اسرائیل فشار بیاورند.

سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان هفته گذشته پس از ترور شهید قنطار گفت این گروه حق پاسخ به اسرائیل در هر زمان و هر مکان را برای خود محفوظ می‌داند و قطعا به آن پاسخ می‌دهد.

پایگاه صهیونیستی تایمز اسرائیل هفته گذشته نوشت در اسرائیل بحثی در مورد اینکه آیا حزب‌الله پاسخ می‌دهد یا نه، وجود ندارد، بلکه بحث سر این است که چه زمان این پاسخ داده می‌شود.

۱۳۹۴/۱۰/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...