نسخه چاپی

تدارك تلویزیون برای ولادت پیامبر

فیلم های سینمایی و تلویزیونی و انیمیشن «روز هفتم»، «سایبان»، «اگه بخوای می تونی»، «ابابیل»، «تاكسی پلیس»، «همایش»، «املاكی ها»، «حرفه ایتالیایی»، «داستان اسباب بازی ها ۱»، « مسابقه ازدواج»، «مار و پله»، «آن‌سوی پرچین»، «كبری ۰۰۱»، «زن ها فرشته اند»، «ام»، «زوج خنده دار» و «دربند» در روز ولادت باسعادت حضرت محمد (ص) و امام جعفر صادق(ع)، سه شنبه ۸ دی ماه از شبكه‌های سیما روی آنتن می رود.

به گزارش نما به نقل از سوره سینما : فیلم های سینمایی و تلویزیونی و انیمیشن «روز هفتم»، «سایبان»، «اگه بخوای می تونی»، «ابابیل»، «تاکسی پلیس»، «همایش»، «املاکی ها»، «حرفه ایتالیایی»، «داستان اسباب بازی ها ۱»، « مسابقه ازدواج»، «مار و پله»، «آن‌سوی پرچین»، «کبری ۰۰۱»، «زن ها فرشته اند»، «ام»، «زوج خنده دار» و «دربند» در روز ولادت باسعادت حضرت محمد (ص) و امام جعفر صادق(ع)، سه شنبه ۸ دی ماه از شبکه‌های سیما روی آنتن می رود.

شبکه یک سیما

فیلم تلویزیونی «روز هفتم» به کارگردانی مهدی کرم پور و تهیه کنندگی مجید مظفری، سه شنبه ۸ دی ماه ساعت ۸:۰۰ از شبکه یک سیما پخش می شود.

در خلاصه داستان فیلم با بازی مجید مظفری و ویشکا آسایش آمده است: در روستایی در یکی از نقاط شمالی کشور، مدت‌هاست اهالی آنجا رنگ شادی و برکت را ندیده اند و پیاپی حوادث تلخ و سخت به آنان حادث شده، بزرگان در پی چاره ای می گردند تا با همفکری و همیاری همدیگر جلوه روستا را عوض کنند. به سراغ خانواده‌ای می روند که قرار بود مراسم جشن عروسی دخترشان را برگزار کنند ولی پدر خانواده به دریا رفته و برنگشته و همگی برآنند که او در دریا دچار حادثه شده و جان باخته ولی همسر او بر خلاف دیگران می گوید انتظار او برای بازگشت همسرش روزی به بار خواهد نشست و تا بازگشت همسرش، او اجازه ازدواج دخترش را نمی دهد که …

فیلم تلویزیونی «سایبان» به کارگردانی مسعود تکاور، سه شنبه ۸ دی ماه ساعت ۱۶:۰۰ از شبکه یک سیما پخش می شود.

موضوع این فیلم با بازی حسن جوهرچی، کاوه سماک باشی، مجید مشیری، محسن افشانی و مریم کاویانی درباره جاسوسی و گروگانگیری است.

شبکه دو سیما

انیمیشن «اگه بخوای می تونی» به‌ کارگردانی الیوت ام بور، پنجشنبه ۱۹ آذر ساعت ‌‌۸ صبح از شبکه دو سیما پخش می شود.

در این انیمیشن خواهیم دید: لوکوموتیو کوچولویی در سرزمین آرزوها زندگی می کند. در آنجا لوکوموتیوهای زیادی هستند که رویاهای بچه ها را با خود به سرزمین واقعی می برند. یکی از قطارهای رویا بر به اسم راستی در زمانی که به سرزمین واقعی می رود در پارکی به خاطر خستگی خوابش می برد در همین حین پسر بچه ای به اسم ریچارد وارد یکی از کابین های قطار می شود. ریچارد ساعت پدر بزرگش را به مدرسه برده بود تا در مورد آن کنفرانس دهد اما دو نفر از بچه های شرور مدرسه ساعت را از او می گیرند و ریچارد به خاطر ترس به خانه نمی رود و در پارک بوده که …

فیلم تلویزیونی «ابابیل» به کارگردانی جواد مزدآبادی و تهیه کنندگی محمد رضا شفیعی ، سه شنبه ۸ دی ماه ساعت ۲۳:۰۰ از شبکه دو سیما پخش می شود.

در این فیلم خواهیم دید: در اوج بحران های سال ۱۳۸۸ گروهی از معاندین با انقلاب به سرکردگی فردی به نام شاهپوری در جهت برهم زدن نظم عمومی و ایجاد اغتشاش اقدام به عملیات کردند. این عملیات که از طرف غرب و همکاری برخی از کشورهای عربی صورت می گرفت توسط عملیات ضد جاسوسی نیروهای امنیتی ایران …

شبنم قلی خانی، نیلوفر شهیدی، رحیم نوروزی و ایمان صفا در فیلم تلویزیونی «ابابیل» بازی کرده اند.

شبکه سه سیما

فیلم تلویزیونی «تاکسی پلیس» به کارگردانی سعید عالم زاده، سه شنبه ۸ دی ماه ساعت ۰۸:۳۰ از شبکه سه سیما پخش می شود.

این فیلم با بازی بهنام تشکر، هوشنگ حریر چیان، رضا کریمی، محمد شیری, داریوش موفق و مجید مشیری روایتگر داستان یک راننده تاکسی است که در ارتباط با یک قاچاقچی با پلیس همکاری می‌کند.

فیلم تلویزیونی «همایش» به ‌کارگردانی رضا یارخلج، سه شنبه ۸ دی ماه ساعت ۱۴:۳۰ از شبکه سه سیما پخش می شود .

در این فیلم خواهیم دید: جوانی متعلق به طبقه متوسط اجتماعی است که به همراه خانواده اش برای کسب روزی حلال تلاش می کند. آن ها از انجام هر کاری برای رسیدن به این هدف از دست فروشی تا انجام امور خدماتی دریغ نمی کنند تا این که در همایشی بزرگ به عنوان سیاهی لشکر حضور می یابند.

ارژنگ امیرفضلی، سحر ولدبیگی، وحید مهین‌دوست، آرش امیر‌احمدی، یزدان فتوحی و عباس جمشیدی در فیلم تلویزیونی «همایش» بازی کرده اند.

فیلم تلویزیونی «املاکی ها» به‌ کارگردانی ابراهیم صمیمی، سه شنبه ۸ دی ماه ساعت ۱۹ از شبکه سه سیما پخش می شود .

در خلاصه داستان آمده است: مجید و نگار در یک تصادف رانندگی با هم آشنا می شوند و مجید تصمیم می‌گیرد تا از نگار خواستگاری کند اما در شب خواستگاری متوجه می شوند که پدرانشان قبلا یکدیگر را می‌شناختند و کدورتی بین آنها وجود دارد که باعث بر هم خوردن مراسم می شود و …
کیانوش گرامی، حمید لولایی و شهین تسلیمی در فیلم تلویزیونی «املاکی ها» نقش آفرینی کرده اند.

شبکه چهار سیما

فیلم سینمایی «حرفه ایتالیایی» به کارگردانی پیتر کالینسون، سه شنبه ۸ دی ماه ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه چهار روی آنتن می رود.

داستان فیلم از این قرار است که: کروکر که از زندان آزاد شده است، پس از بازگشت به زندگی عادی اش به دنبال یک کار و شغل بزرگ است . او به سراغ یکی از دوستانش به نام بوکر می رود. اما همسر بوکر می گوید که او مرده است، اما بوکر توسط فیلمی که برای دوستش به جا گذاشته، از او می خواهد که یک ماموریت را به پایان برساند. کاری که باید زیر نظر مافیا انجام شود. و قرار است مقداری شمش طلا به ارزش ۴ میلیون دلار زمانی که از چین به ایتالیا انتقال می یابد با نقشه ای زبردستانه …

مایکل کین، نوئل کووارد و بنی هیل در فیلم سینمایی «حرفه ایتالیایی» ایفای نقش کرده اند.

شبکه پنج سیما

انیمیشن «داستان اسباب بازی ها ۱» به کارگردانی جان لستر، سه شنبه ۸ دی ماه ساعت ۹:۰۰ از شبکه پنج سیما پخش می شود.

داستان این انیمیشن با بازی تام هنکس، تیم آلن و دان ریکلز درباره یک عروسک کابوی است که وقتی یک آدم فضایی به اسباب بازی‌های پسری که صاحبش است اضافه می شود به او حسادت می کند که ماجراهایی را به وجود می آورد.

فیلم تلویزیونی «مسابقه ازدواج» به کارگردانی سهیل موفق، سه شنبه ۸ دی ماه ساعت ۱۳:۳۰ از شبکه پنج روی آنتن می رود.

داستان فیلم، داستان سه دوست است به نام های مهیار، هومن و امیر که هر سه مهندس ساختمان هستند و در یک شرکت کار می کنند. هر سه به عنوان کارمند نمونه شرکت انتخاب شده اند. مدیر عامل شرکت قرار است شعبه جدیدی در کیش افتتاح کند و یکی از این سه کارمند نمونه را به عنوان مدیر عامل آن شعبه انتخاب کند. شرطش برای این کار تأهل است که هیچ کدام از سه پسر قصه ما این شرط را ندارند. مدیرعامل عنوان می کند که هر کدام زودتر متأهل شد و ازدواج کرد او را به عنوان مدیر شرکت به کیش می فرستد با خانه ای با شرایط اجاره به شرط تملیک و سایر امکانات رفاهی. مهیار و هومن بیشتر از امیر علاقه دارند که به کیش بروند بنابراین هر کدام دست به دامن خانواده ها و دوستانشان می شوند تا ….

شبکه شما

فیلم تلویزیونی «مار و پله» به کارگردانی حسین حیدری، سه شنبه ۸ دی ماه ساعت ۱۴:۰۰ از شبکه شما پخش می شود .

در این فیلم خواهیم دید: مهرداد و بهادر دو جوانی هستند که قصد ازدواج دارند اما با مشکلات فراوانی مواجه هستند. آنها از خانواده هایشان رنجیده خاطر می شوند و تصمیم میگیرند خانه ای مجردی اجاره کنند. به هر بنگاهی مراجعه می‌کنند به آنها خانه مجردی اجاره نمی‌دهند. آنها به ناچار در بنگاهی اظهار می‌کنند که بهادر متاهل بوده و خانه را برای او می‌خواهند. از قضا آشنایی این موضوع را می‌شنود و قضیه را به خانواده بهادر اطلاع می دهد و …

مهرداد بنکداری، سروش پیمبری، سیروس بری، جلیل بشنام در فیلم تلویزیونی «مار و پله» به تهیه کنندگی خسرو ذاکری تولید مرکز کرمانشاه بازی کرده اند.


شبکه کودک

انیمیشن «آن‌سوی پرچین» به کارگردانی تیم جانسون، سه شنبه ۸ دی ماه ساعت ۲۱:۰۰ از شبکـه کودک پخش خواهد شد.

داستان این انیمیشن دربارهٔ یک راکون به نام آرجی است که قصد دارد تمام ذخیرهٔ زمستانی دوستش که یک خرس است را بدزدد. اما حین این کار خرس از خواب بیدار می‌شود و آرجی که هول شده است باعث می‌شود که همهٔ غذاها از غار که بالای کوه است سقوط کند و نابود شود. خرس او را تهدید می‌کند که اگر تا کامل شدن ماه غذاهایم را برنگرداندی تو را می‌خورم و …


شبکه نمایش

فیلم های سینمایی و تلویزیونی «کبری ۰۰۱»، «زن ها فرشته اند»، «ام»، «زوج خنده دار» و «دربند» سه شنبه ۸ دی ماه ساعت ۱۲ ،۱۵ ،۱۷ ،۲۱ و ۲۳ از شبکه نمایش روی آنتن می رود.

۱۳۹۴/۱۰/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...