نسخه چاپی

در دیدار ظریف با عمار حكیم چه گذشت؟

محمد جواد ظریف روز دوشنبه این مطلب را در دیدار سیدعمار حكیم رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق بیان كرد.

به گزارش نما به نقل از خبرآنلاین، وزیر امور خارجه کشورمان بر اهمیت ادامه ائتلاف و وحدت میان کلیه اقوام و طوایف عراق در مبارزه با افراط گرایی در این کشور تاکید کرد.

به گزارش اداره کل دیپلماسی رسانه ای وزارت امور خارجه، محمد جواد ظریف روز دوشنبه این مطلب را در دیدار سیدعمار حکیم رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق بیان کرد.

وی در این دیدار ضمن تبریک و قدردانی از برگزاری مراسم باشکوه اربعین، این کار را نتیجه همدلی و هماهنگی دولت ها و تمامی اقشار و طیف های اجتماعی و سیاسی ایران و عراق دانست.
وزیر امور خارجه کشورمان با توجه به موفقیت های ارتش و نیروهای مردمی عراق در مبارزه با تروریست های تکفیری بر اهمیت ادامه ائتلاف و وحدت میان کلیه اقوام و طوایف در مبارزه با افراط گرایی در عراق تاکید کرد.
ظریف در ادامه، ضرورت رایزنی های مستمر بین ایران و عراق ، در کلیه مسایل منطقه ای و بین المللی را در راستای برقراری صلح و ثبات منطقه مهم و حائز اهمیت توصیف کرد.

**پیروزی های پی در پی ارتش و نیروهای مردمی عراق نتیجه شرایط جدید است
سیدعمار حکیم رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق نیز در این دیدار ضمن ارایه گزارشی از آخرین وضعیت سیاسی و امنیتی عراق، پیروزی های پی در پی ارتش و نیروهای مردمی عراق را نتیجه شرایط جدید در عراق خواند.
وی ادامه داد: حضور هزاران رزمنده سنی در آزادسازی شهرهای عراق از دست تروریست های داعش پدیده مبارکی است که به حفظ وحدت و یکپارچگی عراق کمک خواهد کرد.

۱۳۹۴/۱۰/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...