نسخه چاپی

مظلومی: برنده شدن در خون ماست!

سرمربی استقلال سرمست از برد مقابل سیاه جامگان از بازیكنان تیم و تلاش آنها برای برد تشكر كرد .

به گزارش نما به نقل از "ورزش سه"، او با انتقاد از داوری بازی شروع کرد و گفت :گلی که به سیاه جامگان هدیه کردند باعث شد آنها به بازی برگردند. این گل باعث شد انگیزه آنها بیشتر شود. حتی یک سوم توپ هم از خط رده نشده بود.
باید بیشتر گل می زدیم

بازی خوبی بود. دنبال سه امتیاز و تفاضل گل بودیم و به همین دلیل هجومی بازی کردیم. در نیمه دوم می توانستیم گل‌های‌مان را افزایش دهیم اما شرایط به نحوی شد که نشد با این حال اگر دقت می‌کردیم می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم.

تبریک به بازیکنان

به بازیکنانم تبریک می‌گویم که بازی خوبی انجام دادند و همچنین توانستند بعد از دو روز سردرگمی عملکرد قابل قبولی داشته باشند. در هر صورت ما تابع مقررات هستیم و هر چه سازمان لیگ بگوید عمل می‌کنیم اما متعقدیم با توجه به امکانات موجود، شرایط طوری نیست که نشود مسائل آب و هوا را پیش‌بینی کرد. به نظر من می‌شد برنامه‌ریزی بهتری کرد. این بازی می‌توانست همان دیروز برگزار شود و بدین ترتیب تماشاگران بیشتری هم به ورزشگاه می‌آمدند چون وقتی چند بار برنامه را عوض کنند، تماشاگران سر در گم می‌شوند. امیدارم این اتفاق نیفتد که شب بخوابیم و صبح برنامه بازی‌ها را تغییر بدهیم.

تکذیب محرومیت حنیف !

خط دفاعی ما امروز بازی خوبی را انجام داد علی‌رغم اینکه گفته می‌شود حنیف عمران‌زاده به خاطر شیطنتی که انجام داده بود در ترکیب قرار نگرفت. ما به او استراحت دادیم چرا که 4 روز دیگر باید در انزلی مقابل ملوان بازی کنیم. تعویض‌های ما به شکلی بود که بازیکنان خسته نشوند و برای دیدار روز جمعه آماده باشند.

عملکرد آرش برهانی

آرش همه تلاش خود را کرد. اینکه بازیکنان در خدمت تیم باشند خیلی مهم است. همه نفرات تلاش کردند تا تیم برنده شود و این مسئله در خون بازیکنان ما است.

۱۳۹۴/۱۰/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...