نسخه چاپی

رسانه ملی به جمع حامیان جشنواره «فیلم ۱۰۰» پیوست

۳۷ شبكه رسانه ملی در ایام برگزاری دهمین جشنواره بین‌‌المللی فیلم‌های ۱۰۰ ثانیه‌ای به حمایت از این جشنواره می‌پردازند.

به گزارش نما به نقل از مهر، با نزدیك شدن به ایام برگزاری دهمین جشنواره بین المللی فیلم ۱۰۰، رسانه ملی به عنوان حامی این جشنواره معرفی شد.

طی این تفاهم نامه همكاری میان مسئولان این جشنواره با مدیران رسانه ملی، قرار شد شبكه‌های دو سیما، آی فیلم، شبكه مستند و مركز سیمای استان ها (شبكه شما، ۳۰شبكه استانی و شبكه های بومی آبادان، كیش و مهاباد ) به عنوان حامیان جشنواره بین المللی فیلم های ۱۰۰ ثانیه‌ای در اسفندماه امسال باشند.

در دوره نهم جشنواره بین‌المللی فیلم ۱۰۰، شبكه‌های (یك، دو، چهار و پنج سیما)، سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، مركز گسترش سینمای مستند و تجربی، شبكه مستند سیما، آی فیلم، قناة الثقلین العالمیه، شبكه تماشا، جام جم و پردیس سینما آزادی جزو حامیان این جشنواره بودند.

عموم سینماگران، مستندسازان و علاقه‌مندان به فیلم های ۱۰۰ ثانیه ای می توانند آخرین اخبار و رویدادهای دهمین جشنواره بین المللی فیلم های ۱۰۰ ثانیه را با دنبال كردن صفحه اینستاگرام جشنواره و یا عضویت در كانال تلگرامی جشنواره دنبال كنند.

آخرین مهلت ارسال اثر دهمین جشنواره بین المللی فیلم های ۱۰۰ ثانیه ای ۲۵ دی ماه ۹۴ در نظر گرفته شده است. علاقه‌مندان می توانند برای ثبت نام و اطلاع از شرایط شركت در این جشنواره به وبگاه مركزی این جشنواره با نشانی الكترونیكی www.۱۰۰fest.com مراجعه كنند.

۱۳۹۴/۱۰/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...