نسخه چاپی

رئیس واحد الكترونیكی دانشگاه آزاد:

واحد الكترونیكی دانشگاه آزاد تنها مركز مستقل غیرحضوری كشور است

محمدرضا كشاورزی گفت: واحد الكترونیكی با فراهم كردن زیرساختهای ارزان برای دانشجویان خود،شبانه روز پشتیبانی مستمر و رایگان به دانشجویان ارائه می كند و نمرات بالایی را از دانشجویان و كارشناسان این حوزه دریافت كرده است.

به گزارش خبرگزاری فارس، محمدرضا کشاورزی رئیس واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به دستاوردهای دانشگاه مجازی اظهارداشت: واحد الکترونیکی با فراهم کردن زیرساخت های ارزان قیمت برای دانشجویان خود، در هر ساعت از شبانه روز پشتیبانی مستمر و رایگان به دانشجویان ارائه می کند و در این زمینه نمرات بالایی را از دانشجویان و کارشناسان این حوزه دریافت کرده است.

وی با بیان اینکه دانشجویان می توانند با کمترین هزینه تحصیلات علمی و عملی خود را ارتقا دهند، گفت: با راه اندازی این واحد ضمن صرفه جویی در مصارف و هزینه های اقامت درشهرهای محل دانشگاه و نیز هزینه جابجایی و حمل و نقل، سبب می شود تا اقشار محروم و کم درآمد نیز بتوانند به راحتی و با داشتن کمترین درآمد از تحصیل محروم نشوند.

رئیس واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد اسلامی افزود: طبیعتا زمانی که دانشگاهی در فضای مجازی ایجاد شد و همه زیرساخت های سخت افزاری و نرم افزاری آن تحت وب راه اندازی شد، دیگر شاهد هزینه های اضافی برای ایجاد ساختمان ها و محیط های آموزشی نخواهیم بود و می توان هزینه های سخت افزاری قبلی را صرف بهبود روند آموزش و یا ایجاد صرفه اقتصادی در شهریه های دانشجویی کرد.

وی تصریح کرد: با توجه به شرایط کاری و وقتی دانشجویان، کلاس های آموزشی دانشگاه مجازی اکثرا پس از ساعت های اداری برگزار و عدم حضور فیزیکی دانشجویان در کلاس درس خود موجب صرفه جویی زمانی در زندگی کارمندان می شود.

کشاورزی عنوان کرد: آموزش های الکترونیکی این واحد موانع ادامه تحصیل را برای تمامی افراد از میان برداشته است به طوری که واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان یک واحد مستقل دانشگاهی تنها واحد غیرحضوری در کشور شناخته می شود.

۱۳۹۴/۱۰/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...