نسخه چاپی

بارش برف و باران و ترافیك نیمه‌سنگین در جاده‌ها

رئیس پلیس مركز كنترل ترافیك راه های كشور با تشریح آخرین وضعیت راه های مواصلاتی گفت: بارش باران و برف در محورهای غربی كشور آغاز شده و شاهد ترافیك نیمه سنگین و كندی تردد در محورهای كشور هستیم.

به گزارش نما به نقل از مهر، سرهنگ نادر رحمانی افزود: طبق آخرین گزارشات دریافتی، در حال حاضر در استانهای آذربایجان غربی محور ارومیه-سلماس، ایلام محور سرآبله-کرمانشاه، کرمانشاه محور سرخه - کرند، بارش برف و در استانهای خوزستان در اکثر محورها شامل کرمانشاه محور حمیل - قصرشیرین و گردنه قلاجه بارش باران گزارش شده است.

وی افزود: در استان های سیستان و بلوچستان در اکثر محورهای مرکزی شامل محورهای اراک - خمین، اراک - قم، اراک - فراهان و در محورهای شمالی، محور چابکسر به گیلان، همدان، محورهای همدان - ساوه و همدان به تهران دارای مه گرفتگی و کاهش دید گزارش شده است.

سرهنگ رحمانی با اعلام اینکه در سایر راه ها و محورهای مواصلاتی کشور وضعیت جوی آرام گزارش شده است، افزود: به رانندگانی که قصد تردد در محورهای برفگیر را دارند توصیه می شود قبل از سفر حتما ایمنی وسیله نقلیه خود را اندازه گیری کرده و در گردنه های برفگیر حتما از زنجیر چرخ استفاده کنند.

وی افزود: محورهای شمشک - دیزین و پونل - خلخال، کماکان تا اطلاع ثانوی مسدود است.

۱۳۹۴/۱۰/۹

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...