نسخه چاپی

كشف 5 تن مواد مخدر در فرودگاه بیروت

نیروهای امنیتی گمرك لبنان موفق شدند امروز پنج تن مواد مخدر شامل قرص‌های كپتاگون و حشیش را در فرودگاه بیروت كشف و ضبط كنند.

به گزارش نما به نقل از تسنیم: نیروهای امنیتی گمرک لبنان موفق شدند امروز پنج تن مواد مخدر شامل قرص‌های کپتاگون و حشیش را در فرودگاه بیروت کشف و ضبط کنند.

به گزارش «رویترز»، یک منبع امنیتی اعلام کرد نیروهای امنیتی گمرک لبنان پنج تن موارد مخدر شامل کپتاگون و حشیش را در فرودگاه بیروت کشف کنند.

این محموله مواد مخدر در میز و صندلی مدارس صادراتی به مصر جاسازی شده بود.

این منبع همچنین اعلام کرد نیروهای امنیتی در شمال لبنان نیز دو کارگاه تولید کپتاگون و دیگر مواد مخدر را شناسایی و منهدم کردند.

در 26 اکتبر گذشته نیز «عبدالمحسن بن ولید بن عبدالعزیز» شاهزاده سعودی و 4 تن دیگر تقریبا دو تن کپسول کپتاگون و کوکائین در انتظار بار زدن به هواپیمای شخصی آنها در فرودگاه بیروت کشف شد، توسط حراست فرودگاه بازداشت شدند.

ماده مخدر کپتاگون عمدتا در خاورمیانه مصرف می‎شود و براساس گزارش‌ها، به طور گسترده توسط عناصر تروریستی در سوریه مورد استفاده قرار می‌گیرد.

در همین حال، «علی حسن خلیل» وزیر دارایی لبنان با اعلام اینکه عملیات امروز در فرودگاه بیرون یکی از بزرگ‌ترین عملیات‌ها در نوع خود بوده است، تصریح کرد ممکن بود این مواد مخدر به مصر یا کشورهای دیگر قاچاق شود.

این وزیر لبنانی گفت: «هرگز اجازه نمی‌دهیم لبنان به گذرگاهی امن برای قاچاق مواد مخدر تبدیل شود.»

۱۳۹۴/۱۰/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...