نسخه چاپی

تكذیب خبر بارش باران اسیدی در تهران

رستگاری معاون نظارت و پایش اداره حفاظت محیط زیست تهران بابیان اینكه خبر بارش باران اسیدی در تهران كذب است، گفت:در حال حاضر دغدغه ما بارش باران اسیدی نیست بلكه آلودكی هوا است.

fه گزارش نما به نقل از میزان، خبر بارش باران اسیدی در تهران کذب استمحمد رستگاری درباره پدیده باران اسیدی در تهران اظهار کرد: با توجه به اینکه میزان شاخص کیفیت هوا امروز بسیار ناسالم است و با اعلام پیش بینی‌‎ سازمان هواشناسی امروز بعدازظهر، بارش باران خواهیم داشت، به هیچ عنوان این بارش اسیدی نخواهد بود و خبر آن کذب است.

وی با بیان اینکه بارش باران اسیدی در مواقعی صورت می‌گیرد که ما در واقع کارخانه های صنعتی به صورت متمرکز داشته باشیم، تصریح کرد: کارخانه‌های صنعتی که دودکش آنها گاز دی اکسید گوگرد در هوا رها کنند، موجب ایجاد باران اسیدی می‌شوند.

معاون نظارت و پایش اداره حفاظت محیط زیست تهران در ادامه افزود: باران اسیدی، در صورتی‌که به صورت تدریجی ببارد، اثرات خود را در برگ درختان و نمای ساختمان خواهد گذاشت.

رستگاری با اذعان به اینکه در حال حاضر دغدغه ما بارش باران اسیدی نیست، بلکه آلودکی هوا است، مطرح کرد: بیشترین دغدغه ما در حال حاضر میزان بالا بودن آلاینده ها است و در صورتی‌که ناپایداری همراه با وزش باد اتفاق بیفتد، موجب می‌شود که مقداری از آلاینده‌ها از سطح شهر خارج شوند.

۱۳۹۴/۱۰/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...