نسخه چاپی

تأكید ولایتی بر حمایت ایران از مقاومت و سوریه

مشاور مقام معظم رهبری در دیدار با شیخ احمد بدرالدین حسون مفتی اعظم سوریه، درباره آخرین تحولات منطقه‌ای و پایمردی ملت و دولت سوریه به بحث و تبادل نظر پرداخت.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، علی‌اکبر ولایتی به ضرورت وحدت میان امت اسلامی اشاره کرد و گفت: امروز باید اندیشمندان و علما جهان اسلام تمام تلاش خود را برای ایجاد هرچه بیشتر وحدت میان مسلمانان صرف کنند.

رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: شیعه و سنی با هم می‌توانند در برابر توطئه دشمنان و قدرت‌های استکباری بایستند و خواب شوم آنها را آشفته کنند.

ولایتی با اشاره به برخی از این توطئه‌ها، گفت: دشمنان اسلام و قدرت‌های خارجی با حمایت برخی کشورهای مرتجع منطقه از جریان‌های تروریستی و تکفیری حمایت می‌کنند. آنها تلاش می‌کنند چهره‌ای خشن از اسلام معرفی کنند؛ اما اسلام دین رحمت است و باید برای مبارزه با این توطئه‌ها وحدت لازم را ایجاد کرد.

وی به مقاومت ملت و دولت سوریه در این پنج سال اشاره و تاکید کرد: ملت و دولت سوریه با استقامت رئیس‌جمهور این کشور حدود پنج سال در برابر جنایات و نقشه‌های جنایتکاران و دشمنانِ محور مقاومت ایستادگی کردند و تمام نقشه‌های آنها را از بین بردند. روز به روز بر پیروزی‌های ملت سوریه افزوده می‌شود و یقیناً پیروزی نزدیک خواهد بود.

رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام همچنین در این دیدار بر حمایت جمهوری اسلامی ایران از مقاومت مردم و ملت سوریه تاکید کرد.

مفتی اعظم سوریه نیز در این دیدار که روز نهم دی برگزار شد، بر ضرورت وحدت و همکاری‌های دو کشور تاکید کرد.

۱۳۹۴/۱۰/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...