نسخه چاپی

مایلی‌كهن: قول می‌دهم فوتبالی مردم پسند ارائه دهیم

عکس خبري -مايلي‌کهن: قول مي‌دهم فوتبالي مردم پسند ارائه دهيم

مدیر فنی تیم امید كشورمان گفت: فوتبال ورزشی غیرقابل پیش‌بینی است اما به مردم ایران قول می‌دهم كه تیم امید بازی‌های قابل قبول و مردم پسند ارائه كند.

به گزارش نما به نقل از فارس، محمد مایلی‌کهن، مدیر فنی تیم امید که با رادیو ورزش صحبت می‌کرد در خصوص اینکه چقدر امید دارد که تیم امید بتواند راهی مسابقات المپیک شود، گفت: نظر من نسبت به این تیم مثبت است چرا که زحمات زیادی برای تیم امید کشیده شده و باید از مدیریت کم نظیر حبیب کاشانی، مربیگری محمد خاکپور و سایر اعضای کادر فنی و همچنین تلاش‌های فدراسیون فوتبال که در این مدت زحمات زیادی کشیدند تشکر کنم.

وی ادامه داد: تیم امید پیش از این دچار مشکلاتی بود اما کارهایی در این یکسال بر روی تیم امید انجام شده که نتایج این تیم در مسابقات بیانگر همین مسئله است البته باید بگویم جذابیت فوتبال به همین غیر قابل پیش‌بینی بودن آن است. گاهی تیم‌های قدرتمند مقابل تیم‌های ضعیف شکست می‌‌خورند شاید هیچگاه هیچ کارشناسی فکر نمی‌کرد که تیم برزیل با آن همه عظمت 7 گل از آلمان بخورد اما به هر حال این اساس فوتبال است که کسی نمی‌تواند آن را پیش‌بینی کند با این همه من به مردم قول می‌دهم که تیم امید فوتبالی قابل قبول و مورد پسند مردم را انجام دهد.

مایلی‌کهن درباره وضعیت روزبه چشمی خاطر نشان کرد: من با حبیب کاشانی صحبت کردم و او به همراه روزبه چشمی به بیمارستان رفته بود و خوشبختانه در معاینات مشخص شد که بینی این بازیکن نشکسته اما قرار شد عسکبرداری صورت بگیرد تا مشخص شود که دقیقاً چه مشکلی برای این بازیکن به وجود آمده است. چیزی که مشخص است این است که ما قطعا چشمی را با خودمان به اردوی امارات و بازی‌های قطر خواهیم برد.

۱۳۹۴/۱۰/۱۲

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...